Hur skall ja smeka min mans kuk?
Hur skall jag göra när mi man vill att jag skall "peta" på hanns kuk? annat än bara att runka av honom eller smeka så där försiktigt.. vet ni nå vissa punkter som e sköna för dem?
Hur skall jag göra när mi man vill att jag skall "peta" på hanns kuk? annat än bara att runka av honom eller smeka så där försiktigt.. vet ni nå vissa punkter som e sköna för dem?
Testa vet jag - om det inte gillas så lär du märka det och ja om det var en hitt så lär du också märka det. Skulle tippa att det är väldigt individuellt.
Peta på?
Är det inte bättre att fråga honom istället för oss?? ![]()
Prova att olja in handflatan och cirkla runt toppen, fast var försiktig, en del män kan tycka att det känns för mycket. Sen går det ju även att prova göra som man gjorde för gammalt när man gjorde en brasa. Gnida "pinnen" mellan händerna...
Glidmedel och smek, jätte-kul tycker jag i alla fall...och han skönt...hoppas jag!
Han kanske inte vet själv, annat än det "vanligaste"
Min sambo brukar gilla när jag killar hans snorre å pung!
Och så brukar jag "rulla" ett finger på toppen på snorren,
Ja lite olika så när man håller på!
Varför säga "kuk", använd nått lite trevligare namn.. Som snorre eller snopp typ.
Typ som att skriva "hur ska jag pulla hennes fitta..."....
förlåt men kan inte låta bli att skratta lite för mig själv. "peta på", det låter som du använder ett pekfinger och nuddar lite lätt (typ för att se vad det är för något).
Peta låter inte kul, men smeka är härligt, strängen under ollonet är känsligt.
En länk till Katerina Janouch svar kring "Så smeker du hans penis". Kan kanske hjälpa dig...
http://www.sexsvar.com/artiklar.taf?_function=detail&lista_uid1=50&visning_uid1=
Jag tycker också att kuk och fitta är fula ord.
Särksilt fitta då det ofta används som ett skällsord!
Men nedvärdera dig själv bara..
Kuk och fitta ska inte vara nervärderande ord, det är kvinnans och mannens könsorgan. Det är för att folk tycker att det är skällsord som det fortfarande hänger kvar. Skulle aldrig falla mig in att kalla min sambos kuk för snorre och inte mitt för tex snippa.
Nåja...till din fråga TS...fråga honom vad han gillar. Lite olja i handen och försiktigt smeka, använda mun och tunga, glöm inte pungen. Du måste helt enkelt fråga vad han gillar för att kunna veta för alla är så olika.
Ja olja eller glidmedel av silikon, inget äckligt glid från typ apoteket (rena klistret!!!)