Avliva eller inte????????????
Fan va jobbigt.Vet inte hur jag ska göra.
Min hund är 14 o ett halvt år gammal.
Blind o döv(tror jag) hör väl det hon vill höra kanske
Går in i väggar o saker som står i hennes väg.
Är lite virrig,som häromdan när min bror m familj va här o hon fick nå ryck o skulle skita i soffan.Va in med henne o slipa tandsten förra våren o då hade hon i stort sätt blivit blind o jag frågade veterinären va han tyckte jag skulle göra o han tyckte jag skulle ha kvar henne för att man kan leva som blind ändå o hon hade ett starkt hjärta o verkade pigg.
Nu har det gått 1 år o min pojkvän tycker det har blivit mkt värre.
Jag ser inte det,vet inte om jag försöker förtränga det men jag kan erkänna att hon tillför väldigt mkt problem för oss.Virrar omkring på nätterna när vi försöker sova,hårar något fruktansvärt så jag knappt kan vara hemma(har allergi)
Folk utifrån säger att hon ser förfärlig ut.Är helt grå i ögonen.
Bara så himla svårt o ta steget tycker jag.Har lixom haft henne sen hon va 10 mån o kan inte tänka mig hur livet skulle vara utan henne.
Min pojkvän sa igår att det är ju ändå inte samma hund som du växt upp med.
Hon har inte mkt mer o ge nu.Det går ju inte ens o gosa med henne längre för hon drar sig mest undan o ligger själv o sover.
Så svårt när hundar inte kan tala Vore lättare om hon bara kunde berätta hur hon vill ha det.Är så rädd att man gör ett misstag bara.Hon kanske inte mår så himla dåligt.Eller????
Är det jag som vägrar inse för att jag är så egoistisk o bara tänker på hur JAG skulle må om hon försvinner.Åhhh detta dilemma.Vet inte alls hur jag ska göra nu....suck!!!!