• Sicali

Ni med barn runt 2 år, vad är deras favoritleksak?

Sonen behöver lite nya leksaker men vi har svårt att komma på något som vi tro han verkligen kommer tycka är kul, behöver lite tips. Ni barn som är runt 22 månader, vad är deras absoluta favoritsak bland leksaker?

• Svar på tråden Ni med barn runt 2 år, vad är deras favoritleksak?
  • lisa85

Min Theodor fick en bobbycar när lillbrorsan föddes o då va han 19 månader. Idag är han 2 och älskar den ännu,åker på den hela dagarna.

• Sicali

Ja det är faktiskt en ide, har funderat länge på att köpa en sån.

• Dino78

Min tjej som fyllde 2 i förrgår älskar pussel! Och så håller hon på ständigt med sitt Food´n´fun med pizza och hamburgare. Låtsasäter hela dagarna.

DIF i själ och hjärta
  • mammatillpojkar

nicolas är snart 20 månader och han ttycker om sånt som låter.. bollar, och nu när det är fint väder så tycker han om att vara ute i sandlådan och leka med sina sandleksaker
    tågbanan (en sån i trä)
    lego och klossar

• mammatillpojkar

mmm glömde han älskar sin bobby car

• Maria70

Eriks bobbycar är kanske den saken han, sen han fick den för drygt ett år sen, lekt mest med. Varje dag kör han runt! Han är drygt två år. Sen gillar han Byggare Bob- saker, sin träjärnväg och alla sina bilar.

• Sicali
    Bonanza skrev 2007-04-09 11:43:23 följande:
    En sån där rutschkana i plast älskar vår son. Om han ser en sån är det kört. Annars leker han inte så mycket med leksaker. Bollar och böcker är väl kul, men mest gillar han katter och andra djur. Fejkmamman gravid: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p569627.h...
    En sån där rutschkana har vår lille med som han är tokig i, den står i vardagsrumet och han åker på den minst 12 ggr/dag.
  • KickanAnnika

Ja, Byggare Bob glömde jag. Han är en så stor och självklar del av vår vardag så jag för ett tag trodde att han är en familjemedlem, inte leksak!!!

Svar på tråden Ni med barn runt 2 år, vad är deras favoritleksak?