• MagdaA

Sängkläder från 70-talet. Värde?

Har hittat oanvända sängkläder från 70-talet och började fundera på om det finns något värde i dom. Det är 2 påslakan och 2 örgott i blommigt + 2 underlakan i brunt. Vad skulle du kunna tänka dig att betala för det paketet? Dom är HELT oanvända. Örngotten och underlakanen är i orginalförpackning. Påslakanen är öppnade, men oanvända. Tyvärr några fläckar på ett av påslakanen, men det går säkert bort i tvätten.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Svar på tråden Sängkläder från 70-talet. Värde?
  • Cullinan

50 kr hade jag lagt ut det för på Tradera.

Fläckar är inte bra.

• Taurus 73

Lägg ut dom på tradera, ett relativt lågt utropspris lockar nog till sig fler ev. spekulanter :O)

• Nette

Tvätta det om det ändå är öppet....

• karma5

Skulle lagt ut det för 1 kr på Tradera. Min erfarenhet är att ju lägre utropspris ju mer "triggerhappy" med budgivningen blir folk

Skulle provat att fläcksanera och om det nu inte funkar skulle jag vara noga med att ange att det finns fläckar!

Glöm inte att skriva ordet "retro" i rubrikbeskrivningen så rätt folk hittar din auktion på Tradera.

• abnocto

Jag sålde begagnade påslakan med örngott på Tradera från 70-talet och fick cirka 100 kr styck. Så börja lågt så får du många som blir intresserade. SKriv bara att portot blir högt för det är dyrt att skicka.
    Själv undrar man varför någon vill betala så mycket för begagnade gamla påslakan när nya är billiga.....

Svar på tråden Sängkläder från 70-talet. Värde?