• mrs mimmi

Restaurang i Stockholm

Ska med en kompis över en helg till Stockholm.

Och vi vill äta gott, frågan är VAR? Fundersam

Vi hade tänkt oss minst en tre rätters middag (inte fisk eller skaldjur).

Så nu alla från Stockholm hjälp oss Skrattande

• Svar på tråden Restaurang i Stockholm
  • Hihi2

Koh Phangan, det är en thailänsk restaurang som är supercool, man sitter liksom som i en djungel...har ingen aning om vad gatan som den ligger på heter men jag vet att vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen...Ha så kul i Stockholm!!

sök på restaurangens namn på internet, de har en egen hemsida...
    om ni vill gå dit så beställ tid...!

• Kickans mamma

Helens krog bra kött och vettiga priser

• nadja84
    Hihi2 skrev 2007-04-09 22:20:57 följande:
    Koh Phangan, det är en thailänsk restaurang som är supercool, man sitter liksom som i en djungel...har ingen aning om vad gatan som den ligger på heter men jag vet att vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen...Ha så kul i Stockholm!!sök på restaurangens namn på internet, de har en egen hemsida...om ni vill gå dit så beställ tid...!
    Den ligger på bondegatan eller brevid den..
    *Dylan 2006-03-25*
  • Hihi2

jag fick för mig Skånegatan, men jag kommer inte ihåg...minnet är bra men kort ibland...=)

• nadja84

Oki du hade rätt Skånegatan 57 ligger Koh Phangan men gatan intill är Bondegatan och där ligger deras butik iallafall!!

*Dylan 2006-03-25*
  • Hihi2

nadja84: Jaha, ok!! då kanske jag kommer ihåg lite i alla fall, jag visste faktiskt inte att de hade en butik...!

• Bling1975

Älskar Lux även om det är lite dyrt, sedan är Göteborg i sjöstaden bra, och Kungsholmen på Norr Mälarstrand. Bolero på klarabergsgatan är oväntat bra för att ligga mitt i city. Caliente på flemminggatan har goda tapas och Texas smokehouse mittemot har bäst kött. Grill högt upp på drottninggatan är också bra. Söderkisen som någon nämde är faktiskt riktigt bra för att vara lite av ett hak - i alla fall prisvärda. Alla finns nog med i alltomstockholm så ni kan läsa mer om dem.

• mosterYster

Restaurangen TM är klart den bästa restaurang jag ätit på i det här landet. De har inga "vanliga" rätter, man beställer småportioner av diverse "smaker". Sju smaker är lika mycket mat som en 3-rättersmiddag och kostar 500 kr.

www.restaurangentm.com/

Annars kan jag tipsa om Sacre Coeur eller Sjögräs, också väldigt god mat!

Svar på tråden Restaurang i Stockholm