tips på billiga/bra weekendresor (Europa)?
ge mig era bästa tips på weekendresor, Skriv gärna vad ni betalade och hur man går till väga för att boka.
TACK!
ge mig era bästa tips på weekendresor, Skriv gärna vad ni betalade och hur man går till väga för att boka.
TACK!
vill åxå ha tipps.. killen fyller 30 snart funderar på en liten romatisk helg utan barn :)... ja någon som vet i europa el sverige?? behöver ju inte åka långt heller.
Rekomenderar varmt Polen....Vad som helst uppe vid kusten.
Otroligt billigt och underbart vackert!
tack... fler tips :)
Vi betalade 600 per person för en weekend (tors-sön) med buss till Berlin. Då ingick resa och hotell, men inte mat och nöjen.
Puffar för fler svar...är oxå inne på en weekendresa till tex Prag, London eller Köpenhamn. Men hittar inga billiga weekendpaket. Fattar inte vart folk hittar dom. Måste ju gå snabbt att komma fram då vi har från tors-sönd på oss pga barnvakt. Så inga bussresor då...
puffar
Angelica77: Airtours är ett tips. De är billiga och har många bra paket till städer i Europa. Annars är det ju faktiskt ofta billigast att boka flyg och hotell separat. Kolla lågprisflygbolagens destinationer och boka boende på www.hostelworld.com. Så brukar vi göra.
Barcelona eller Lissabon!
Belgrad är Billigt! Min svåger är därifrån - att gå ut och äta kostar inte mkt alls... och är ännu inte så turistigt...
Tack för alla tips. Ska rådgöra med maken