• Mambo77

Vi som plusade på påskafton!

Är det fler som plusade på själva påskafton som vill följas åt?

• Svar på tråden Vi som plusade på påskafton!
  • Tristanya

jag plussade också då! först ett på morgonen sen köpte jag två nya test o testade en gång till på eftermiddagen!
    trodde aldrig det skulle ske så fort! (första försöket med gonal-f o första försöket då jag haft äl)
    när har du bf? jag har den 14:e dec! ska på första vul:et den 27 april, går in i v8 då!

• n1ettan

du tycker inte att det är lite förmätet att lägga detta inlägg under "svårt att få barn"?

Det känns ganska pissigt för en annan som försöker och försöker med såna inlägg här. Det finns andra ställen på FL där du kan skrika ut din glädje över graviditet efter 2 försök.

• Simbaa

Jo men hon la det ju under Äntligen gravid!

Säger grattis till mambo77 och tristanya!

Är själv igång med ivf just nu och jag håller tummarna för att jag oxå snart kan skrika ut min glädje och kanske ge nån annan en liten glimt av att inte ge upp även att det känns pissigt att läsa att alla andra blir gravida men inte en själv.
    Men detta är min åsikt!!

• Tristanya

n1ettan -- det ligger under "svårt att få barn" och sedan under "äntligen gravid".. inget konstigt med det.
    jag o min sambo har försökt i 1 år..flera turer till gyn, testat både pergo och gonal-f! har pco-s! tycker inte det är kontigt att detta ligger under denna "flik".
    TS har säkert också kämpat ett tag, o har haft svårt att bli gravid.

• Mambo77

n1ettan Jag är ledsen för din skull att du bli upprörd över mitt inlägg men som du kanske ser nu ser efter några trevliga tjejer har påpekat att detta inlägg ligger under äntligen gravid. Och om du mår dåligt av och inte känner att det ger dig hopp så tycker jag att du ska hoppa att ens klicka upp liknande inlägg när du kan se på rubirken vad detta gäller. Lycka till!

• Janssonkatten

woow va kul, många som blivit gravida efter att ha kämpat! jag såg på vul att jag var gravid, och det var på skärtorsdag! så i påsktider iaf.

Grattis!

Svar på tråden Vi som plusade på påskafton!