• Krillans

Vad säger ni om Euroshopper?

Har lite funderingar. Vad säger ni om Icas lågprismärke Euroshopper? Brukar ni köpa någa av deras produkter? Varför köper i? Varför köper ni inte?

Här är några länkar:
    www.icakuriren.se/harkiv/eu/euroshopper/

www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=333273

Måste erkänna att jag tycker några av deras produkter är bra. En av deras produkter ser doch helt äckliga ut! Det som jag menar är deras snabbkaffe, inte konstigt att den bara kostar 19 spänn annars hade nog ingen köpt den!

• Svar på tråden Vad säger ni om Euroshopper?
  • Viktoria74

Otroligt ojämn kvalitet tycker jag. En del saker är bra andra inte alls. Man får prova sig fram..

• Tinna66

Hemskt!! Det köper jag aldrig igen! Det jag har stött på har varit av usel kvalité...

• hdiver

Jag köper vissa saker av det märket. Provar mig fram.

Always in focus - You can't feel my stare - I zoom into you - You don't know I'm there
  • puffipuff

vissa saker köper vi, vissa inte
    inte kött produkter och mjölken men vi testar oss fram

• getingmidja

Jag gillar deras snabbkaffe!
    Dricker bara snabbkaffe när jag är ensam hemma.

Köper en del av deras produkter, dock inte allt.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Sencha

Frysgrönsaker och pumptväl köper vi ibland.

• greeneyes

Många saker kan vara bra, men riktigt dåliga är verkligen frukostflingorna. Fast även ICAs havrefras smakade hundmat Skrikandes

BF 31/8 2007
  • Kaxmaja

Deras natchochips är de BÄSTA

L + M = Sant
  • Sunniva A

Deras tvättlappar är jättebra! Mjuka och hållbara båda torra och våta. Leverpastej, cornflakes och portionslasagne är också helt OK. Håller dock med om att det varierar vad som är bra och inte.

• queen

Inget fel bara för det är ett lågprismärke. Men allt av det är ju inte så gott. Man får prova sig fram helt enkelt, å så är det en smaksak oxå. Man kanske inte gillar alla varor ica gör,å då köper man ju av ett annat märke just den varan. Tror ingen handlar av samma märke hela tiden:)

• SandraSandra

Jag älskar deras cheese chips. Har dom alltid när vi äter taco

• Mymlann

Vissa varor är helt okej men jag köper inte kött eller mjölk som är Euroshopper.

• Krillans

Viktoria74,
    jag tycker precis som du! Jag tror dock att man inte behöver vara rädd för att äta det, för jag vet en läkare som brukar köpa det =

• MyFine

Tycker oxå det är helt ok - men håller mig borta från kött, kyckling och sånt.
    Euroshoppermjölk har jag aldrig sett, men tror inte att det är nån höjdare..

Har man gett fan i båten får man ha den på land.
  • Tant Green

Deras tvättlappar tycker jag är suveräna.

• Krillans

Nej, kött tror jag INTE man skall köpa! Jag tycker om deras frysta grönsaker. Har alltid deras Broccoliblandning hemma. Är broccoli, blomkål och skivade morötter. Mums!

• isisisis

Jag köper "vissa" varor.
    Det gäller att prova sig fram.
    Vissa saker är ju faktiskt halva priset,så det kan vara värt att prova en gång.
    Jag undviker bla saker som innehåller fett,om det är så billigt så vill jag inte ha dåligt fett,vilket man kan räkna ut själv att det är.
    Choklad som kostar 3-5 spänn kakan kan inte vara bra!

• Angelinas mamma

Jag tycker att de har bra varor till priset!
    Jag brukar bla köpa deras tvättlappar, ris och kycklinginnerfilé... den är riktigt fräsch och god! Jag provar mig fram.

Svar på tråden Vad säger ni om Euroshopper?