silikon inlägg till BH!
jag som har väldigt små bröst (knappt 70a) undrar om det syns något ifall jag har silikon inlägg i BHn... Menar alltså löa inlägg...
Tänker att det ska stick upp över bh kanten..!?
jag som har väldigt små bröst (knappt 70a) undrar om det syns något ifall jag har silikon inlägg i BHn... Menar alltså löa inlägg...
Tänker att det ska stick upp över bh kanten..!?
nej de funkar köpte på lindex. de är bra!!! annars de bh:ar som har silikon i själva bh kan vara bra om det inte är för mycket i dem?
Finns dom att köpa på lindex? Det visste inte jag.
Jag beställde nåt skräp från Hm som gick sönder och dom var formade som ett vanligt bhinlägg om ni förstår hur jag menar? Men i silikon då eler vad det nu var för material.
Hur ser dom från Lindex ut?
Köp på tradera.com annars.. jag tänker beställa därifrån!
"TS"
Var då tok leter men hittar inte nåt ...
Jag har köpt på twilfit och dom är jättebra
de är naturfärgade,lite tjockare i botten eller den sidan som är nedåt, jag använde dem lite när jag hde gått ner i vikt men nu väntar jag barn så de har redan blivit större, kan faktiskt rekomendera en bh på hm vet inte om de har 70a men de har 70b som de är lite gel i, den har kommit i tre nya färger en brun,grön och rosa, jag har själv 4 st!!!!
Helt OT jag vet,men har du funderat på operation?
Jag hade 70A,efter operation med koksalt har jag 70C.
Supernöjd!
Nä någon operation har jag inte tänkt med.. Är väligt nöjd min bröst trots att dom är små och urammade=)
hej vill bereta en litten historia som är litte skojig har en kommis som har såna kopleks har inga bröst hon besteler från ellos och det är som silikon in lägg som man har i behån vi går på krogen och dansar och har skoj till ett in lägg har ramlat ur och ligger på dans golvet alla skrattar och det gör vi med och nu har hon bara vaderade behåar det var ju bättre men det var ju bra att hon fick till baka sin kvinnliga charm men det var nog bäst att ha vanliga behåar ialla fall...........
haha stackars hon som tappade ett inlägg *asg* hon måste ha skämts som fan