• Glitter Scarf

Hur låter det i hem tleen när den är avlyssnad?

Min telefon är avlyssnad tror jag , jag vet inte riktigt av vem isåfall men har mina aningar , riyad sonias bio pappa , jag har på de senaste månaderna efter vi (jag & riyad) bråkat så kom det sig att det är dubbla signaler i telefoner det ska ju inte vara så , som o mjag ringer till en mobil och den är av stängd så går ju kärrringens röst igång du har kommit til bla bla , men fortfarande så går den andra tonen fortfarande ni vet tuuut --tuut , jajaja ni fattar säkert vad jhag menar vad fan det är ju så skumt ibland har det hänt att jag hört någon annan prata samtidigt i början innan den jag ska prata med har svarat *sjukt*

• Svar på tråden Hur låter det i hem tleen när den är avlyssnad?
  • mamman05

Låter inte alls om den är avlyssnad.

ღ Min son ღ
  • Leons Mami

Tror att du har störningar på din telefon linje, ring till ditt telefon bolag och prata med dom.

• kristiiin

När jag bodde hemma hos mina föräldrar på landet så kunde man höra allt möjligt i luren, ryssar som pratade och hela konversationer mellan andra människor. Det var som om man blev inkopplad på 2 olika linjer eller nån radiostation av något slag(olika från gång till gång) Vissa gånger var det jättehögt och andra lägre som ett brus bara. Ring telefonbolaget och fråga dem om det vet vad som är fel...=)

• Lillan My

ring o kolla med ditt telebolag. kan vara att du blir sammankopplad med någon annan linje. hände mig nån gång där jag bodde innan... jag hörde hur andra snacka, men dom hörde inte mig.. helt okända personer för mig.. o nångång hände det mitt i ett samtal med min vännina, vi hörde hur någon ringde "långt" borta" o sen hörde vi en del av deras samtal.. vi fick lägga på o ringa upp varandra igen för vi skulle slippa höra dom. sen ibland när de "klickar" skumt i min lur lägger ja på o ringer upp personen igen ifall de e nån annan som hör mitt samtal... blir juh nervös efter va man själv hört :-s

sen kan telebolaget kolla om det är någon som kopplat sig på din linje..

• Alicia05sMamma

Har du bredbandstelefoni ? Tror inte man kan höra att telefonen är avslyssnad. Då försvinner ju hela poängen med att avlyssna ngn om den personen kan höra det

(¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Glitter Scarf

hehe ja det kanske bara ärnågot fel , hehe jag verkar lite scisso tycker jag nu när jag hör vad ni andra berättar , men jag ser iaf inga gubbar i el uttagen så scisso är jag nog inte asg* tack för alla svar känner mig LITE lungnare nu!

Svar på tråden Hur låter det i hem tleen när den är avlyssnad?