• Stella07

trött något så in i helvete.....v6!!!!

Är sur och trött och allmänt gnällig, blir sur för allt fast jag är glad oxå.... hur är det för er andra?????

• Svar på tråden trött något så in i helvete.....v6!!!!
  • Maggis Nervis
    Det går över (Du har säkert hört det förut ) Den värsta tröttheten lägger sig oftast efter ett tag... Vad gäller humöret så kommer det att fortsätta växla.. Grattis till bebben
    *Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Teskedsmamman

Välkommen in i dimmornas värld

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.26) BF - 070723
  • Supermamsen

Japp... Svintrötts perioden... Fniss"

Precis så ska det vara....osså lite illamående kanske som grädde på moset...

KRAM till magen

• pippo75

Härligt! De första veckorna på en sisådär 7 års konstant trötthet
    Din högsta önskan kommer snart att bli att få kaffe intravenöst
    *spänner upop ögonen med ett par tändstickor*

• Stella07

Jag har två barn sen innan(+ et bonus) det kanske är det som gör mig ännu tröttare, allt pusslande med barn hit och dit, jag vet att jag var trött de andra 2 g men så här......inte!!! jag som inte sover hela nätter när jag har min dotter, hon sover fortfarnde oroligt, så nätterna är inget problem..... men att vara som i en dvala hela dagen lång är inte kul, kan bara vara vara hemma och vila.....

• DrottGirl

Här är en till som e trött... shit var det så här det var? * har ett barn sen tidigare men det var lääääänge sen jag var gravid sist*

och koncentration och motivation för mina arbetsuppgifter är lika med noll...

och dessutom är det så nytt och vi vill vara hamliga ett tag till till inskrivningen nu i maj så jag kan hu inte förklara för alla varför jag e sååå trött heller...

jaja, självvalt;)

• s v e a

jag är också jättetrött! I v 6 nu, och detta är min första graviditet..
    Pluggar, och jag har ingen ork till studier.. motivationen är botten..

Är också orolig för missfall hela tiden, är ni det med?

• Proserpina

s v e a: När har du BF?

Svar på tråden trött något så in i helvete.....v6!!!!