• Anonym ((Gravid))

Ni som rökt ett paket cigaretter om dagen hela er graviditet - se hit!

Det är hemskt, ja jag vet! Att man ens kan utsätta livet i sin mage för detta gift. Men ni vänder jag mig till alla er som faktiskt rökt ca ett paket cigaretter/dag hela er graviditet. Hur har det gått för er!? Hur mådde barnet, blev det några komplikationer som bevisat var pga er rökning? Var ärliga, vill veta sanningen! Skriver här så alla ni som vill kan vara anonyma. Jag vet att ni finns därute och jag är en av dem! Behöver veta allt jag kan från er som vet!

HOPPAS NÅGON KAN SVARA!
  • Svar på tråden Ni som rökt ett paket cigaretter om dagen hela er graviditet - se hit!
  • Anonym (Hmm)

Min dotter har fått cp skada tyvärr. Dem tror det är pga rökningen med dem är inte säkra. Men eftersom när man röker så får barnet dåligt med syre och kan då få syre brist och få cp skada.

• Anonym

Har en dotter på 4 år frisk som en nötkärna och har aldrig haft några problem.

• Anonym ((Gravid))

Jätte bra att du är ärlig! Vill ju ha sanningen så blir det ÄNNU lättare att skära ner!

• Anonym (Hmm)

Ska säga dej att det är olika, bara för en får ngt så får inte alla det givetvis

• Maddelicious
    Nej jag vet, men vill gärna se hur det gått för andra som rökt så pass mkt!!
  • Maddelicious

Orkar inte vara anonym då jag trots allt måste stå för detta och på så sätt kanske det blir lättare att sluta! Åtminstone trappa ner!

• jojosmatte

med risk för att få skit av alla moral tanter...så kan jag villigt erkänna att jag rökt under mina graviditeter.
    När min son föddes så fick jag så mkt beröm av min barnmorska för att livmodern var så fin och det syntes att jag inte rökt
    Alla sa att han skulle bli så liten......han vägde 4070...

min dotter vägde 3500 och var oxå frisk

med sonen så rökte jag blend ultra och kanske ca 15-20 per dag, med dottern oxå.....

• Anonym (Hmm)

Jag hade nog bara lite otur, Min dotter fick syre brist, blev torr, och hon var liten när hon föddes hon vägde 2975 jag fick väl allt typ.. men älskar henne lika mkt ändå... och vet inte än om de e säkert att de beror på d

• tessansami

Jag rökte med min son han kom förtidigt men de sa det inte var för jag rökte... trodde det själv o jag anklaga mig själv. han var en stor kille trots han kom ut 6 veckor för tidigt så idag tror jag inte heller det var pga rökningen...
    Jag är gravid nu o ja jag röker

• Maddelicious
    tessansami: Hur många cigg röker du / dag?
    Sov gott mormor! Älskar dig något enormt! 1926-01-14 * 2007-03-22
Svar på tråden Ni som rökt ett paket cigaretter om dagen hela er graviditet - se hit!