• Anna73

Fy spray??

Heeej!

Nu när jag är inlagd med lilleman på sjukhus är vi inte hemma såå mycket på dagarna,,,

hunden har börjat att kissa i soffan,, gör det inte varje dag bara ibland..

nu tänkte jag höra om någon har nått tips på spray eller nåt jag kan använda så att hon inte gör det???

Är fyspray bra???

Tacksam för tips:)

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-11 07:39:58:
    Hej igen , ska bara säga att vi går ut med henne så ,, hon inte ska hålla sig för länge:)

• Svar på tråden Fy spray??
  • emmies

be någon passa henne när ni är på sjukhuset i stället, hon känner nog på sig att något är på tok fyspray kan fungera.. praov // emmie

better late than never....
  • Gnista

Utred VARFÖR hon kissar först. Hon kanske gör det för att hon är olycklig? Försök sedan åtgärda det. Kan hon få längre och roligare promenader? Något kul att sysselsätta sig med när hon är ensam (lägg godis i lakan och vira runt så hon får leta, göm godis inne när man går hemifrån, aktiveringskula med dagens matranson i osv). Om det inte blir bätttre kan man ju köpa fy-spray. Men det verkar som vovven är ledsen eftersom hon får vara ensam så mycket. Hundar är flockdjur och måste få vara med! Kanske kan hon tillfälligt flytta hem till någon annan ett tag?

• Anna73

Jo jag vet att hon är ledsen :(

Vi har folk som är hos henne men när de går ut en stund o kommer tillbaka så är hon igång igen:(,,, blir nog bättre när vi alla e hemma igen....

sk aprova fy spray för det är ju inte roligt att tvätta soffan hela tiden,, är det golvet är det strunt samma men soffan....

tack för tipsen :)

kraam

• Gnista

Tänk på att fy-sprayen kan ge fläckar på soffan! Spraya på en handduk och lägg den på soffan. Alternativt belamra soffan med massa grejer så inte hunden kan hoppa upp där.

Svar på tråden Fy spray??