• silhuett

HUR får man bort missfärgningar i toaletten?

Vi har sånna där gråa missfärgningar i vår toalett.. Min man påstår att det är kalkavlagringar, men jag har testat 2 olika kalkborttagningsmedel utan resultat.
    Har även testat med WcDuck, diskmedel, grönsåpa, galltvål, schampo, fönsterputs.. Ja, allt rengöringsmedel vi har hemma
    Men inget funkar..

Nån som vet om det överhuvudtaget FINNS nått medel som får bort de där fula missfärgningarna?

• Svar på tråden HUR får man bort missfärgningar i toaletten?
  • Linda1976

skurpulver? Klorin?

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • Cheera

Jag har ett pulver som är super!! Undra vad det heter då? Häller i det och så får det stå en stund, sedan skurar jag med toalettborsten och så är toan vit och fin....vad tusan heter det??

• Cheera

Jag har ett pulver som är super!! Undra vad det heter då? Häller i det och så får det stå en stund, sedan skurar jag med toalettborsten och så är toan vit och fin....vad tusan heter det??

• Cheera

• mebba

ättika, låt verka ett bra tag, (jag brukar ha det i under natten)sen gör du rent med toa borsten! funkar perfekt

• silhuett

Cheera:

Gå och kolla i städskåpet

Tigermamman:

Ja, det har jag testat, hjälpte inte alls.

• Cheera

Ojdå...blev visst nå fel.
    Tomik wc pulver heter det visst. Låter man det stå över natten så är det ännu bättre.

• 2SmåPrinsar

Min mormor har lärt mig att citronsyra är bra att ta när man ska få bort missfärgningar i toaletten.

Svar på tråden HUR får man bort missfärgningar i toaletten?