• Anonym (UNDRAR???)

Hur mycket kan en man spruta????

Har en underlig fråga , kanske...men det var en underlig upplevelse, så...

Hade sex med en kille för ett tag sedan, det var ju inget underligt i sig men när han kom, så kom han inte i måttliga mängder! Har ALDRIG varit med om nåt liknande, han fullkomligt sprutade ner mig - och en stor pöl på golvet! (Ok, i p-rullar kanske det är så, men detta var "live").
    Är inte särskilt pryd av mig, men jag blev rätt äcklad av det där. Hur mycket kan det egentligen komma när man sprutar??? Och då menar jag inte, att det typ handlar om att man kanske inte runkat på ett tag etc. Nån som kan svara på det??

• Svar på tråden Hur mycket kan en man spruta????
  • Anonym (UNDRAR???)

Puff,puff... Ingen som kan svara?

• Anonym (jo)

Japp, här med. Utan att vara äcklig, så rann det ner ordentligt för benen på den lilla korta bit jag har till toaletten. Det blev även en pöl på golvet. Helt otroligt. Till skillnad från dig, TS, så blev jag nästan ännu mer kåt efteråt

Men började också undra, han måste ju ha mer än vanligt!

• ciccielv

killars oanvända sperma kommer med morgonkisset,så killarna kan inte spara sin sats

• Anonym (UNDRAR???)

Ok, Anonym (jo)! Vilken underlig grej, va??? Men du blev åtminstone inte äcklad och klöktes som jag...Har vi träffat samma kille kanske..?

• Anonym (UNDRAR???)

ciccelev; Men VAD beror det på att den här killen hade så EXTREMT mycket sats???Vad tror du??? jag tjatr om det, men har aldrig varit med om liknande!

• Anonym (jo)

TS

hoppas inte det haha!! nej jag hade inga problem med det, förutom att det fortfarande kom ut lite typ 10 timmar senare... men visst blir man förundrad. tyckte dessutom att hans var lite vattnigare än andras jag varit med, men sperma måste väl ändå vara olika från kille till kille, eller hur? så även mängden.

• ciccielv

han kanske är född med stor sats,eller så har du haft killar med liten sats.

• Nicke

Mja, spara och spara.
    Spermier dör helatiden och kommer ut med kissen men om man inte har sex eller fixar ut större mängder ofta så kan man få ut en hel del om man tagit det lungt i någon vecka. ;)

• Anonym (man)

Det kan variera väldigt mycket och beror mest på hur länge man hållit på. Vid ett avancerat helnattsknull så kan det bli en hel del men vid en snabbis mot diskbänken så kommer det inte särskilt mycket.

• Nicke

För dig då ja. :) Det där är så otroligt olika från man till man.

Anonym (man) skrev 2007-04-11 13:12:06 följande:
    Det kan variera väldigt mycket och beror mest på hur länge man hållit på. Vid ett avancerat helnattsknull så kan det bli en hel del men vid en snabbis mot diskbänken så kommer det inte särskilt mycket.
  • Anonym (UNDRAR???)

Nej, har nog haft killar med "normalsats" innan och efter den här "monstersprutaren"...Fast precis Anonym (jo), den här killens sats var också vattnigare...Gåtan kvarstår. Jag tror att killen var van vid att tjejer reagerar på hans sats, för han var lite urskuldande efteråt och även senare när jag träffat honom.

• pomeransen

Jodå, killar kan I VISS UTSTRÄCKNING "spara" sin sats. Om man inte har fått utlösning på tre fyra dagar kommer det betydligt mer än om man har fått det tidigare samma dag. Men till slut "töms" det som sagt av sig själv.

Sedan kommer det mer om man under samlaget har stannat alldeles före utlösning ett par gånger.

Och så finns det visst vissa dieter som ökar spermaproduktionen, många manliga porrstjärnor äter till exempel enorma mängder selleri. Jag antar att säden smakar därefter?

• Anonym (jo)

"min" kille och jag hade sex runt kl. 2 på natten och då kom det mycket, men sen hade vi sex igen kl. 7 och då kom det minst lika mycket. och båda gångerna höll vi inte på så länge, vi var alldeles för trötta hehe, mest pang på. för annars låter det ju så "vettigt" med att han kanske inte haft sex på länge.

• Anonym (UNDRAR???)

pomeransen; Dieter för ökad spermieproduktion???Som selleri...haha!
    Den här killen var nog en "naturbegåvning", vilka pengar han hade kunnat tjäna på sin "specialitet"!

• Nicke

Det töms aldrig av sig själv i den bemärkelsen. Det tillverkas helatiden nya och de gamla kommer ut med kisset så det är alltid "fullt" om man inte ofta har sex eller vad man ska säga.

• Anonym

Om du käkar mycket Zink får du en större sats, har jag hört, vet inte sanningshalten i det, men det sägs så. Därför man ska käka ostron, de innehåller mycket Zink.

Svar på tråden Hur mycket kan en man spruta????