• T30

Cykelsits

Vilken cykelsits har ni till era små? Vilken kan vara bäst till de minsta? (Sonen är 6 mån)

• Svar på tråden Cykelsits
  • Peak

jag skulle vilja ha en svart Rex, sådan man själv satt i när man var liten men färgen var orange...
    Jag gillar den för att det inte är en massa "krafs" på den utan enklast möjlig.
    (har dock inte köpt någon än...men ska! )

• jmmm

T30: det rekomenderas inte att man cyklar med barn under 9 månader. Jag tycker själv att det är ganska sent, men de ska ju så klart kunna sitta stadigt o första turerna bör ju inte vara så långa.
    Kanske borde man satsa på en med lutbart ryggstöd om man tänkt börja cykla tidigt. Hamax har ju både en sleepy o en siesta som man kan luta. Jga skulle nog köpt en sån om jag skulle köpt en cykelsadel idag, men lillasyster får ärva storebrors rex sits.

• kidA

vi köpte en för 249 kr på ica maxi. är skitbra!

men ntf rekommenderar som sagt inte cykling med bebis innan 9 mån.

de där man kan luta är bara bluff. sååå mkt lutar man dem inte o inte hjälper de heller om barnet väl somnar. de stolarna kostar eg bara en jäkla massa pengar.

• T30

9 månader eller 9 kg, det är han strax uppe i .

Fler tips?

• mammatillpojkar

jag köpte en på city gross för 299 kr som jag är super nöjd med, nu såg jag även att dom har en för 199..

• lilllinda

Har hamax sleepy, den är superbra. tror det är erbjudande på den nu på babyproffsen- kolla deras hemsida.

Svar på tråden Cykelsits