• Kofttanten

Hur hinner folk äta middag och träna?

Jag får inte i hop det. Vi vill gärna ha lagad mat på kvällarna men hur hinner man både laga mat när man kommer hem från jobbet och träna?

Äter ni lagad mat på kvällen? Annars vad äter ni då? macka bara?

• Svar på tråden Hur hinner folk äta middag och träna?
  • TrailerTrash

jAg äter efter jag tränat..

• Rulle06

Vi äter vid 16-17 sedan springer jag vid 19-20.
    Nu är iofs jag hemma o är mammaledig men vi äter ju när sambon kommit hem från jobbet. O vi hjälps ofta åt vid matlagningen.

• LinSar

Vi äter vi 16-16.30 sen springer jag vid 18.30.

• Supermamsen

Vi har alltid en stående sallad eller frukt som man kan svepa i sig efter träningarna.

• kjempejente

Ibland så tränar jag direkt efter jobbet och äter sen.

Har alltid matlådor i frysen som bara är att värma i micron.

Annars kan jag också träna på lunchen. Jag har 1 friskvårdstimme i veckan, den brukar jag nyttja genom att springa en mil, duscha och äta lunch och sen jobba em.

Eller så springer jag vid 19,00 tiden.
    eller på morgonen nån timme efter frukost.

• Rettis

Vi lagar maten så den är klar mellan 16.30-17 och har ätit klart vid 17.30 senast! Sen sticker en av oss ut och någon timme senare är det nästas tur! Vi hittar oftast på nåt båda två efter middagen!

När jag är ledig så tränar jag under dagen, antingen rider jag när barnen är med, går en promenad eller tränar på min crosstrainer då de tittar på film!

• Liten Stjärna

äter vid 16:00, tränar vid 18:00 och tar en proteindrink efter träning

• Nina1982

Jag går oftast ut och går/springer efter jobbet. Och jag har varierande tider så det kan vara vid halv två till sju på kvällen men sen äter jag en stund efter jag varvat ner. Men springer jag vid två tiden så äter jag kanske vid 17-18 tiden. Är väldigt olika. Måste ta mig ut innan jag sätter mig annars blir jag för trött. 

• susannn

vi brukar träna vid 16:00-18:00. sen lagar en av oss mat och den andra lägger dottern

• Längtar efter en liten

Jag hinner med det. Gymet jag tränar på har öppet dygnet runt

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
  • Jiffy75

Tränar en timme direkt efter jobbet vid 17:30-tiden, sedan kör jag hem och lagar mat. Maten kanske inte är klar förrän kl 20 men det får gå ändå.

• Trynträ

Jag äter efter jag tränat så det brukar inte bli förrän vid åttatiden. Hur de som har barn hinner äta tillsammans med familjen och träna förstår jag inte.

• rosablomma

Längtar efter en liten : sånt gym vill jag oxå ha här. vore praktiskt =)

• Längtar efter en liten

Hehe jo det tycker jag med. Dock på kväll och natt finns det ingen personal så man kommer och går som man vill. För att komma in måste man ha ett speciellt kort så vem som helst kommer inte in,finns även solarium

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
Svar på tråden Hur hinner folk äta middag och träna?