• Tessie83

Vem ska jag prata med?

Har fått tre missfall nu. 2 med min nuvarande kille och ett missfall med ett ex.
    Visst är de efter tre missfall man borde få en utredning?
    Har fått alla missfall i v.5-6

Men vem ska jag ringa? Barnmorskan? Läkare?

• Svar på tråden Vem ska jag prata med?
  • JGumsa

Har du haft svårt att bli gravid då?? Ja, det är efter tre missfall man ska bli utredd. Tycker du ska kontakta gynmottagning och boka tid hos läkare...

• Tessie83

Kanske har lagt den i fel?! Har inte så svårt att bli gravid...Men svårt att behålla. Gör man utredning även fast jag och min nuvarande kille bara fått 2 mf...Det första fick jag med mitt ex..

• Balouu

Stå på dig och sök upp en läkare som kan hjälpa dig. Det som är av betydelse torde ju vara att du fått tre missfall, oberoende av vem du blivit gravid med.

Finns det ingen privat gynekolog där du bor? Om inte så sök upp närmsta lassarett och boka tid hos deras gynekologer.

Lycka till!!!

Kram kram

• JGumsa

Oj förlåt satt och läste lite här och där=)
    Njae det var en bra fråga...men å andra sidan är det ju du som inte kunnat behålla det tre gånger så jag skulle tro att det är det som gäller, men är ABSOLUT inte säker...Ring och hör...

• katja

Beklagar dina missfall.

Det är gynekologen du ska kontakta för utredning.

• Saknar

En gynekolog. Vet inte var du bor, men St:Görans sjukhus i sthlm har bra utredare.

• MinlillaPuh

Vet inte var du finns i sverige men Octaviakliniken i Stockholm är bra. Var själv inskriven där vid en av mina graviditeter som tyvärr slutade i missfall men de var oootroligt snälla och bra.
    Lycka till.
    Maria

Svar på tråden Vem ska jag prata med?