• Analoga

Irriterande med alla som bär mössa inomhus!

Fler som tycker det är grymt irriterande med alla som bär mössa på sig inomhus!? Har länge retat mig på detta. Tycker det ser så urbota urfånigt ut. Jag förstår att de försöker se "hippa" ut på något konstigt sätt men jag ser bara en människa som ser oerhört dum ut som står där i en toppluva inomhus och ser ut som att det är det naturligaste i världen! Varför???

• Svar på tråden Irriterande med alla som bär mössa inomhus!
  • BrideOf Rocky

För att man tycker at det är snyggt?

För att man är skitig i håret? (syftar på mig)

Ingen aning, men jag tycker att det är rätt så snygg för det mesta.

• Analoga

annikaloppan: Beror på Är man inne i en affär och handlar och har mössa på sig för att det är kallt ute, så tycker jag det är helt okey att behålla den på inne i affären om man önskar.

Det jag retar mig på är alla som bär mössa på huvudet när man inte behöver det, om du fattar vad jag menar? Alltså när man är hemma, i skolan, eller andra tillfällen (sommar kanske) när man bär mössa bara för sakens skull. Blev krångligt det här, hoppas du förstår vad jag menar

• Elin med Wilma och Alva

Analoga, Såg du också på Roomservice? Funderade just på varför Martin Stenmarck hade mössa hemma...

(¯`°?.¸ ღ Mamma till Wilma ♥ ♥ ♥ Världens gosigaste tjej ღ ¸.?°´¯)
  • annikaloppan

Ja, jag förstår vad du menar. Och jag kan hålla med till viss del.
    På sommaren ska man inte ha mössa, då ska man ha keps!

ღ William ღ
  • Analoga

Elin med Wilma: Ja, jag såg Roomservice. Men såg du inte att hans sambo Hanna hade en stickad mössa på sig i början av programmet? Så fånigt det såg ut! Hon som är så söt blev ju skitful i onödan! Jag bär aldrig mössa, inte ens om det är kallt (dumt, jag vet) för att jag tycker det är så himla fult med mössa.

• Elin med Wilma och Alva

Analoga,
    Nej jag missade början tyvärr.

(¯`°?.¸ ღ Mamma till Wilma ♥ ♥ ♥ Världens gosigaste tjej ღ ¸.?°´¯)
  • Chicago2005

Men herreguud!
    Det är ju mode....tänk om man skulle reta upp sig på allt mode som är fult.
    Vem behöver egentligen smink??? Det fyller ju ingen funktion förutom att det är fint.... och det är väl bäraren och inte alla andra som skall trivas.

Ytlig diskussion tycker jag!!!

Svar på tråden Irriterande med alla som bär mössa inomhus!