• Anonym (internet)

Kan jag skaffa internet?

Jo, det är så att jag har betalningsanmärkningar och skulder hos kronofogden, men jag har inga skulder som gäller internetabonnemang.

Kan jag skaffa internet någonstans eller är det helt kört för mig tills den dagen jag är fri från skulder och anmärkningar?

Jag är nämligen student nu och kommer vara det några år framöver så jag skulle verkligen behöva internet hemma.

tacksam för svar!

• Svar på tråden Kan jag skaffa internet?
  • Anonym

vet att vissa har fått hos glocalnet

• Anonym (internet)

Jaså? Då ska jag kolla hos dem!

• 3 barns mamman 1984

jag har internet via comhem och har mycket skulder hos krongubben o detta är ej problem för min del min kompis har också skulder hos kronis och har telia

Carl och Wictor ska bli storebröder till en liten flicka som ska komma den 21/5-07 har bf den 25/5-07 igentligen..
  • Anonym (lina)

Skulle inte tro det. Och internet är inte nödvändigt så varför inte lägga de pengarna på att lösa skulderna?

• Sarah å Leia

bredbandsbolaget kan man få hos, för att om man inte betalar i tid, stänger de bara av för de använder sig inte av bindnigstid då. Dock kan det ta tid innan det blir installerat. Min kära fader fick vänta 21 veckor på sitt

Mamma till världens bästa Leia
  • Anonym (internet)

tack för svaren.

Lina - Jag har hundratusentals kronor i skulder och betalar faktiskt av så gott jag kan med mina studentpengar.
    Och jo, jag anser att det är betydligt enklare med internet då jag läser på distans.

• Anonym (internet)

Jo, jag kollar upp det..

• Anonym (internet)

Nu har jag beställt i alla fall, får se hur det går!

• Längtar efter en liten

Japp det får du. Bredbandbolaget kollar inte upp en,iallafall inte mig och kompisen som både har telefon,internet och tv (Viasat) hos dom.

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
  • Anonym (BB)

Jag har också skulder,men jag har både hemtel+internet via bredbandsbolaget och mitt blev inkopplat omg.

• TiMaKi