• Civ

Hjälp! Sena mf/ma se hit! (rh-)

Jag har haft 4 sena mf\ma och är gravid igen. Jag är rh- och de har hittat antikroppar men tror att de kanske är efter sista sprutan jag fick efter missfallet.
    Jag undrar om ni där ute som har haft sena missfall har fått nån orsak till varför?
    Jag är har genomgått utredningar och inget är fel (om jag nu inte har antikroppar). Jag hade inga när de kollade under den sista graviditeten.
    Kram Civ

• Svar på tråden Hjälp! Sena mf/ma se hit! (rh-)
  • Kängu

Kan man inte behöva cerklage om man får sena missfall? Ifall du öppnas i förtid? Eller har man kollat det?

• Civ

Jag öppnar mig inte, fostren bara dör helt oförklarligt... De hsr inte hittat några fel på fostren eller mig hitills!

• Kängu

När dör de?
    Har inte läkarna någon teori? Säger de att det är otur?

Vilken del av sverige bor du i? Om södra (eller annars också kanske?) så kan man bli remitterad till en dansk läkare på abortus habitualis kliniken på Rigshospitalet i Köpenhamn.
  • Kängu

Oj, fel såklart skulle ju vara !!!!! Ursäkta....

• zoftnezz

Jag fick mitt MA nu i v23. Har inte varit på återbesöket än,så jag vet inte om det va nåt särskilt. Men,prover på mig jag tog i samband med det va ok... Va jag vet nu iaf...
    ´Jag,änglamamma till lille Kim 070327.´

• Civ

Jag bor mitt i svarige och de hittar inge fel på mig... fostren dör i v14...men jag har gått som längst 20v... det var ett bakslag!!!

Svar på tråden Hjälp! Sena mf/ma se hit! (rh-)