• Kenneth

    Finns det något icke MMORPG!?

    Tänkte bara om någon vet om något spel som inte går ut på att köra MMORPG/Multiplayer men går ut på samma saker som t.ex. WoW och AO etc.
    Ska handla om level, armor, vapen, skills med mera, men singelplayer självklart.

  • Svar på tråden Finns det något icke MMORPG!?
  • Tvillingfarsa

    Neverwinter Nights 2
    www.webhallen.com/prod.php

    The Elder Scrolls IV - Oblivion
    www.webhallen.com/prod.php

    Titan Quest
    www.webhallen.com/prod.php

    Här har du några spel som är på gång men inte släppta än.

    Hellgate: London
    www.webhallen.com/prod.php

    Fallout 3
    www.webhallen.com/prod.php

    The Witcher
    www.webhallen.com/prod.php

    Där har du en del. Bara att välja och vraka.
    Personligen så ser jag fram emot Hellgate: London.

  • Kenneth

    Jaha där ser man, testade ett nytt spel tidigare idag, Gothic 3, var väl rätt okej ända tills man dog och fick börja helt om, lite dumt.

    Ska kika igenom dina länkar, ser smarrigt ut

  • PappaFredrik

    Varför skull eman inte vilja spela wow?

    Allvarligt talat så har jag några polare som är välidgt förtjusta i The Elder Scrolls IV - Oblivion.

    /F

  • Kenneth

    Nah, suttit fast i AO strax över 2½ år samt WoW i ½ år så försöker hålla mig undan, vart lite för mycket pengar / mån genom att spela, 8-12 timmar / dag samt fick bekymmer med kroppen genom att sitta och spela som jag gjorde. Håller mig hellre till ett singelplayer spel som jag kan trycka på paus när jag känner för att gå iväg en sväng eller spara och fortsätta en annan dag.

    Svårt att förstå om man inte varit i samma situation som mig kanske!

  • Alexp

    The Elder Scrolls IV - Oblivion
    The Elder Scrolls IV - Oblivion
    The Elder Scrolls IV - Oblivion

  • Alexp

    Helt klart. Har iof älskat alla Elder scrolls spelen fastän det första sög men men riktigt kul spel utan en riktig story. Det FINNS story men spelet är lika kul om man struntar i den för man kan göra liksom vad som helst.

  • DualC

    Dungeon Siege 1 & 2 är juh både multi o single.. + att dom båda är snygga .. o trevliga att spela.

    /M

Svar på tråden Finns det något icke MMORPG!?