• aabb

Tips på gummistövel som sitter bra på 1,5 åring

Har hört att många går inte att gå i...? Tips? Ingen 400 kronors helst

• Svar på tråden Tips på gummistövel som sitter bra på 1,5 åring
  • Muppmamma

Vi har haft Tretorn till vår son sen han var ett år. Dem har han gått bra i. Vet inte vad det kostade riktigt...

• AmandaPitkänen

vi har köpt gummistövlar från skopunkten för 49 kronor och de har suttit jättebra på hans fötter. Dom är ganska så lätta och smidiga oxå tycker jag, iaf jämfört med andra lite dyrare stövlar jag har sett, så han går väldigt bra i dom. Vi har iaf varit väldigt nöjda med dom

• mirre2

inget sitter speciellt bra på min dotter som e 17månader men de e för att jag inte hittar tillräckligt små men annrs e de inget fel på skopunkten sstövlar borde bara finnas mindre än de har

• jummie

HAr haft Pax o Tretorns till mina kids de är toppen. Pax finns för en billig penning på Skokanonen.

• Svana

Jag har bara hört att så små barn inte ska ha gummistövlar, så vi har inga.

• jummie

Svana: öhh vad ska dom ha på fötterna då när det är blött ute?

• Pejo

COOP har bra som funkar fint!

• utstuderad

Vi köpte fodrade paxgummistövlar till sonen för 179:- i en vanlig skoaffäar.

• EMO 979

Köpte viking gummistövlar till min tjej..sitter bra..ganska breda skaft

• Kallelalle

Tretorn har vi till killarna och dom fungerar kanon...

• mammatillpojkar

vi har ett par från ÖB (fungerar hur bra som helst) och ett par från skopunkten (som oxå är jätte bra)

Svana: varför ska inte en 1,5 åring ha gummistövlar på sej? och vad ska de isånna fall ha på sej när det regnar ute???

• Doriath

Det är nog gummistövel som gummistövel för de små. De behöver inga fräna märken för nästa år har det annan storlek
    Vår tjej har några små röda strl 23. Verkligen gulligt tillsammans med regnbrallorna som går till halsen nästan

• Vannis

Tycker det är lite svårt att få tag på små stövlar, min tjej har strl 18 och de minsta vi hittade här i stan var strl 20. Det funkar ok med galonisarna för då sitter ju remmarna under, men hon går lite illa i dom tyvärr. Hoppas hon växer till sig lite snart!

• Eddies  Mamma

Sonen har gummistövlar från skopunkten och dom sitter bra och han går bra i dom. Att dom är väldigt billiga med är ett plus :)

• Vannis

Hittade ett par jättebra på coop i helgen, av märket friends. Dom sitter jättebra på dottern och finns från strl. 18!!

• Mirris

Förra året hittade jag SUPERbilliga stövlar på Coop.. 25:- tror jag dom kostade.

Köpte flera i storlekarna efter varandra Så nu är han inne på andra storleken.
    Dom är "fotbollsmönstrade" och kanonbra.

Har även ett par fodrade gummistövlar (perfekt i början på den här vintern när det bara var slask men lite kallt för ofodrat) Dom köpte jag på Skokanonen för en 100lapp..

• Kitty75

Jag tycker att det är bra med lägre skaft när barnen är så små för de trampar ur de så lätt annars. Det finns att köpa i vanliga skoaffärer eller på Maxi, Coop har det säkert med.

Svar på tråden Tips på gummistövel som sitter bra på 1,5 åring