• Fidelis ad urnam

Vad ska jag ha på den stora, tomma väggen i köket?

Kolla på mina bilder under köksrenovering:

www.familjeliv.se/hem/fidelis_ad_urnam/galleri.php%F6ksrenoveringen

Den första bilder föreställer ena sidan av köket, så långt vi har kommit med renoveringen.

Vad ska jag ha på den stora tomma väggen som blir över bänkskivan?

Jag hade tänkt mig en stor, minimalistisk klocka. Kan det vara nått?

Hjälp?
    I may not agree with you, but I will fight to the death for your right to say it
  • Svar på tråden Vad ska jag ha på den stora, tomma väggen i köket?
  • kaksmulan

En klocka låter jättebra
    Eller varför inte göra en jätteförstoring i svartvitt av dig och familjen och hänga upp?

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Fidelis ad urnam
    kaksmulan skrev 2007-04-12 12:13:14 följande:
    En klocka låter jättebraEller varför inte göra en jätteförstoring i svartvitt av dig och familjen och hänga upp?
    jag vill inte täcka för mycket av väggen. gillar tapeten
    I may not agree with you, but I will fight to the death for your right to say it
  • jempagirl

Har precis samma problem, har nyss renoverat mitt kök, kikar väll i å ser om du får några bra tips senar...

• Lady1nblack

Ja, en stor klocka låter bra..
    eller en ram med belysning som man spänner nåt läckert tyg över.. så får man en ljuspunkt i form av ett konstverk.. :)

• Pluppas

Jag skulle sätta upp en tavellist eller vad det heter med några fina kort på familjen... det har jag i köket... jättefint.

Man kan även sätta värmeljus i, då lyser det upp fint utan att man ser ljusen eftersom det är en liten "kant" framtill...

• Dundermamman

Jag har en tavellist med några av mina kokböcker på, passar i ett kök

• Fidelis ad urnam

Jag överväger att köpa en stor fin ram och sätta upp den utan baksida och bild.
    Så att det man ser genom ramen är väggen.

Eller ser det dumt ut kanske?

• Coppola

om du vill kan du kolla klocka i mitt galleri...har en ttapet jag älskar och inte vill gömma

• Fidelis ad urnam

Hur har du gjort den?!
    Det är en sådan jag vill ha på väggen!

• lycra

har en likadan klocka som Coppola har.. finns att köpa i olika inredningsaffärer, vår kostade 400:-

• Fidelis ad urnam

vilka affärer tex?

• lycra

vi köpte vår i en affär i Norrköping som heter Snygg Design, tror dock den affären är nedlagd. Jag har sett den i någon annan affär men kan tyvärr inte minnas vilken.

• mammatotoo

SNYGGT!!
    Kanske öppna ek-hyllplan med några snygga koppar och en blomma på!

Svar på tråden Vad ska jag ha på den stora, tomma väggen i köket?