små söta tatueringar
Nån som har nått fint att visa.. jag ska göra min 4e o vet inte riktigt vad jag ska ha... en enhärning.. elva.-- ängel.. något sådant..
Nån som har nått fint att visa.. jag ska göra min 4e o vet inte riktigt vad jag ska ha... en enhärning.. elva.-- ängel.. något sådant..
sammah är.. vill göra en liten pojkängel, men lyckas då aldrig hitta nån..vaaart????
Jag har en stor (ca 18cm) drake på nedre ryggen, men vill också skaffa en ny efter förlossningen. Funderar på något i ljumsken .. kanske något egyptiskt.
jag har tre nu en ganska stor i svanken ett kina tecken på skuldran o en på axeln.
när jag hhar råd ska hf ha minst fyra till: kina tecken på vaden ( tro hopp o kärlek ) o en brevid på skuldran, den jag har står för lejon o den jag ska ha ska stå för apa född i apans år.
men samtidigt tycker jag inte att det är snygg att ha för mycket. jag vill ha mina på bra ställen så man inte behöver visa dom om man inte vill....
har en hel flock i mitt galleri...gjorde en ny i måndags så den har inte kommit ut ännu
Jag har en liten fjäril Har en massa bilder i galleriet