Maclaren paraplysulky???
Hej nu orkar jag inte släpa vår Bugaboo in i vår lilla mini-hiss längre för jag är så trött på det trots att den är lätt och smidig.
Hej nu orkar jag inte släpa vår Bugaboo in i vår lilla mini-hiss längre för jag är så trött på det trots att den är lätt och smidig.
Finns det ingen som har en sådan?
Hej
Vi har en Techno XT ... och herregud vilken bra vagn ...supersmidig...lätt att hantera ...ligger alltid i bilen...man kan till och med ha lillkillen i famnen och ändå fälla upp den. ....Jag säger bara det Go girl!
Hej,
Säger precis som Camillchen...Techno XT fungerar super, hade den till vår dotter på första resan när hon va fem månader o va allaredan då kanon eftersom den kan fällas så långt bak. Många säger dumma dyra pengar men vi är super nöjda skulle aldrig valt billigare variant bara för pengarnas skull. Fungerar perfekt som shopping,prommenad o res vagn!!!
Stina75: Hur kommer det sig att du inte längre vill ha din Bugaboo? Är själv på jakt efter en begagnad, har hört att de ska vara så smidiga.
Jag har en Maclarens Quest Sport, och en Maclarens Techno xt och en Buggabo cam och en uj
Maclarens Quest är en jättebra extra vagn, men hade hellre valt technon om jag bara skulle ha en, den är lite lättkördare då den har större hjul och känns mer stabilare. Ställbart handtag och nästintill fullt liggläge och solskydd som täcker hela vagnen som man kan fälla ut från en dragkedjeöppning i sufletten, en klar fördel.
Allra käraste min: De är helt underbara (Bugaboo) men då vi har en mini hiss tänkte jag köra med paraplysulky under sommaren. Min sambo älskar dock Bugaboon ännu mer än jag och kommer att använda den när han är ledig.
Ha ha...det är bara vad han tror ... Vänta tills han fått köra Technon
Vi har också en techno XT och är jättenöjda med den!
Säger bara maclaren Techno XT jag med. 9 vagnar har jag ägt, men just den är jag nog mest nöjd med. Det finns inget fel med den, den är så braaaaaa!!!
Nu har vi köpt en Quest Sport för det är den enda som går in i vår hiss. Den känns om inte toppen så helt okej...men hade helst fortsatt köra Bugaboo men jag orkar inte lyfta av sittdelen hela tiden.
Lycka till - jag har använt min Quest i över 2.5 år och den är supersmidig in-ut i bilen, på stan eller när man reser. Det enda jag kan tänka mig är att du kan få jobbigt med snömodd - vi bor inte i Sverige och har normalt sett inget problem med det men jag gjorde misstaget att ha vagnen med mig till Sverige en vinter och det var tufft ! Den fungerar inte så bra över stock och sten heller men jag har varit jättenöjd med min ändå !