Sexshoppar i Sundsvall?
Finns det något sånt här? Har inte hittat något..
Skulle också vilja veta om någon vet ifall det finns nån strippklubb.
Tack tack :)
Finns det något sånt här? Har inte hittat något..
Skulle också vilja veta om någon vet ifall det finns nån strippklubb.
Tack tack :)
vad jag vet så finns ingen strip klubb men en sex affär som heter venuella
Ok, vart ligger den då? :)
Venuella som sagt
http://www.venuella.com/se/
Venuella verkar vara väldigt inriktad till kvinnor.
Hur är den andra?
Vuxenvideo känns mer som en sliskig porrbutik, kanske fördommar men jag tycker att Venuella riktar sig både till män och kvinnor och de har varit väldigt trevliga och hjälpsamma alla gånger jag har varit där.
/ Man Från Sundsvall
Ok jag är intresserad av båda. Finns det nån hemsida till vuxenvideo kanske? Ska kika..
Håller med tinyman...
Vuxenvideo verkar inte vara nån höjdare enligt detta inlägg på passagen iaf..
debatt.passagen.se/show.fcgi&conference=10500000000000131&posting=19500000002707183
Såg det.. Hehe. Värt ett besök iallafall, så man kan se vad det är förnågot.
Som sagt, venuella riktar sig till både män och kvinnor och de är fruktansvärt hjälpsamma när man är där. Utbudet kanske kan kännas lite magert dock om man kanske varit bortskämd med affärer i stil med kondomeriet i göteborg, men de har ju definitivt de som behövs om man kan uttrycka sig så.
Det enda negativa egentligen är väl att man lätt kan känna sig lite ensam där om man går dit eftersom det sällan är någon annan där samtidigt..
/tinymans älskarinna
Verkar vara en finare butik alltså. Jag är van vid US Video i Stockholm och det är ju inte direkt nån fin.. Funkar fint för mig.
Venuella säger jag med. Bra bemötande och fin butik.
Annars blir det mest internethandlande Mer utbud
Internethandlande slår allt, helt klart. Men ibland är det roligt att gå och kika med..
Ville nog mest fösäkra mig om att den här staden inte var helt porrlös ;)
Hejsan!
Jag har en fråga om sex?
När jag och min tjej har sex slutar jag på en minuter hur kan jag göra att ha vi längre sex med oss?! Snälla hjälpa oss när ni kan?!
Mvh
Wahid