• Viran

LAGER 157- nån som varit där nyss??

Skall åka dit på lördag och undrar om de har mycket fina barnkläder nu och i fall de har barnskor? Vilka märken finns det nu? Skall nämligen åka till ullared i morgon och till lager på väg hem, så jag sitter och funderar lite på hur mycket man skall spara till lager??
    Nån som orkar hjälpa??

Elvira, stolt mamma till Lilja och Otilia födda 040920 v. 30+3
  • Svar på tråden LAGER 157- nån som varit där nyss??
  • Viran

Ingen????

• sofia23

tycker inte det finns så mkt på lager just nu till barn,men kanske mer till tjejer än killar..

• Kix01

Antar dfu redan varit där eller? Annars finns ju helt underbara Bondelidkläder till små, håller bättre kvalitet än polarn och till fantastiska priser. Åker dit några ggr om året och bunkrar  upp! Alltid supernöjd. The progrss of society håller också hjög kvalitet. Brukar finnas converseskor till små också! Fantastiskt ställe! Hoppas du hittade massor!!!!!

• Nirnaeth

Var på Lager 157 i Sågmyra förra helgen, och jag tyckte dom hade väldigt mycket till barn. Köpte både skor och kläder till min pojk. Mycket Paul Frank hade dom inne.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Viran

Jepps nu har jag varit där. Köpte bondelid brallor och lite tröjor och så skor, tyckte att det fanns mycket!! Mycket fina jackor ...

• medistra

Lager157 ligger i Västra Götaland ca 1 mil utanför Ulricehamn, i en liten "håla" som heter Gällstad

min hemtrakter

• sofia23

ska dit i helgen o kolla lite,det som inte är så roligt när man bor så nära lagwer är atta alla barn går i samma kläder

• obelix

Är det billigt där eller är det "bara"billigt om man brukar betala 600-700 för tröjor till småttingar?? funderar på att ta en sväng dit i sommar

• sofia23

det är ganska billigt,beroende på vad man köper,visst finns det dyrare märken med..

Svar på tråden LAGER 157- nån som varit där nyss??