www.darkside.se ??
Någon som är med där?
Någon som är med där?
Det är väldigt spritt i intressen.... Jag tycker att det är en intressant sida... *L*
Alla olika slags människor är med på Darkside.
Så alla är inte liksom extremt insatta i diverse fetischer eller liknande?
Nä absolut inte... Jag har ingen egen erfarenhet av sidan, men en kompis till mig surfar en massa där och hon är sådär lite lagom insatt...
men det finns som alltid en massa som ska ragga och gärna har skumma fantasier de vill ha uppfyllda, de skriver det direkt i din gästbok eller inbox.
Jag tycker det fetishistiska tar övertaget.
Det var så mycket fetischism och insikter i "svenssons" avancerade sexliv så jag gick därifrån efter ett par månader.
educated ninja
precis, är man en vaniljmänniska med mindre fetishcistiska tendenser ser folk ner på en och så.
Dessutom... skrev man att man inte ville ha en massa raggmejl eller undanbad något specifikt så var det tydligen ingen som brydde sig om det utan skrev snusk ändå.
aha ok..ja.. det blir kanske så på sexsidor..att folk liksom tar sig friheten...
Jag anser att den lärda Ninjan har fel. Är vaniljare men på mina två år som medlem har jag inte stött på något nedlåtande än. Däremot börjat prata med mycket trevliga människor istället och fått diskutera sina konstigheter....
Tror jag ska testa
kommer ni in på darkside? (länk i ts)