• piratedoll

Bra frisör i Sundsvall ?? Plus färgning & gravid

Finns det ngn bra frisör i S-vallstrakten ?
    Jag vill inte klippa mig hos "Yvonne nere på hörnet", nej tack.

Och, färgar frisörer håret på en om man är gravid ?? eller ska jag undvika att tala om att jag är med barn (själv har jag förut förgat under grav, tror inte det är farligt). Men jag tänkte om dom har ngn generell policy.

• Svar på tråden Bra frisör i Sundsvall ?? Plus färgning & gravid
  • ELJ79

Annica på Sprej är helt suverän. Har dock en lång kötid. Även Sanna på sax o kam var jättebra. Jag har färgat under min grav o det var inga problem.

• piratedoll

Har bokat tid hos Elin (elev) på Sax Och Kam. Hjälp, jag har inte varit hos frisör sedan jag var.... 11 år? dvs 17 år sedan... iihk

Hon har inte lika dyra priser iaf, plus att hon på bilden på hemsidan ser ut som ngt i min stil, och det känns tryggt

• nelina

Lycka till med klippningen! Hur mycket kostar det att klippa sig där?

• piratedoll

Färg plus klipp hos elev går på 830-1020 kr beroende på längd.
    Är det dyrt ?

• Tant Groda

piratedoll. jag tyckte att det lät dyrt för att vara hos en elev..klippte mej för 1019 (med färg) hos en "riktig" frisör och det var på ett tred ställ...nu vet jag inte vad det är för ställe du sa gå till och mitt var nere i skåne! den nuvarande jag går till tar 500 kr för klipp och färg på mej, med det är visserligen med rikrigt bra rabatt, men i vanliga falla tarhon 900 för det!

• nelina

Jag tror att det kostar ungefär så mycket hos de flesta frisörerna här i Sundsvall. Kollade precis priserna för en elevklippning + färgning på Jess, det kostar mellan 850-1150 kr.

• nelina

Jag tycker också att det är dyrt! Har snålat på sista tiden och färgat håret själv hemma men det är ju inte lika kul... (och blir inte lika bra).

• cillae

Anna på Jess är också kanonbra. Hon är liite billigare för hon är Junior hairstylist, men dock jättebra

Svar på tråden Bra frisör i Sundsvall ?? Plus färgning & gravid