Du måste logga in för att svara i en tråd.

• KattenFräsmorr

Hål i vilket öra?

Sonen vill ta hål i örat, så vi tänkte åka i väg i eftermiddag och göra det. Någon som vet om det spelar någon roll i vilket öra man tar hålet? "Betyder" höger eller vänster något särskilt? Vet att vi hade hetsiga diskussioner kring detta då man var tonåring... fast det var ju några år sen nu.

• Svar på tråden Hål i vilket öra?
  • nanna74

i dag spelar det ingen roll. min man har tagit hål i örat nu

• KattenFräsmorr
    lillefoot skrev 2007-04-13 10:31:39 följande:
    Om jag minns rätt så är det i höger man "ska" ha.
    Ja, min man har i höger, så det trodde vi också men fick sedan se min systerson som hade tagit hål i vänster...
    nanna74 skrev 2007-04-13 10:39:25 följande:
    i dag spelar det ingen roll. min man har tagit hål i örat nu
    Vilket öra "valde" han då?
  • AnLeNo

Häromkring är det vänster som gäller... Höger var "bög-örat" när vi var tonåringar. (löjligt, jag vet)

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.
  • Jane Roe

Tror faktist att det där är ganska gammal nu ;) Och sen vet jag att det varit olika uppfattningar om det beroende på vart man bor ;P

• Snirkel

min 13-åriga son säger att det är bögigt att ha hål i höger öra. Det är också bögigt (enligt honom då) att ha hål i båda öronen.

• KattenFräsmorr

ok, låter som sonen får välja vilket öra han vill då. Inte säkert det blir något hål taget heller, sonen är jättenervös och har börjat tveka. Fast vi ska åka dit i alla fall. Han har tjatat i två år om det här så vi måste ju prova ändåSkrattande.

• KattenFräsmorr
    Snirkel skrev 2007-04-13 11:04:06 följande:
    min 13-åriga son säger att det är bögigt att ha hål i höger öra. Det är också bögigt (enligt honom då) att ha hål i båda öronen.
    He, he... måste tala om för min något homofobiske make att han hål i "bögörat" SkrattandeHa, ha, ha
  • ims67

Det är bögigt när en man har hål överhuvudtaget tycker jag!!!!!

Svar på tråden Hål i vilket öra?