• KvinnaOMan

Onanera tillsammans!?

Att se min man RUNKA är något som tänder mig otroligt!

Han säger att i tidigare relationer hade det varit helt uteslutet! men vi kan nu IBLAND ersätta själva sexet med att bara onanera samtidigt brevid varandra.

Finns det fler?!

• Svar på tråden Onanera tillsammans!?
  • Polgara

Yepp! Det är så maxat! Men i kan endå inte låta bli att ha samlag..svårt att hålla oss från varandra!

• kenny79

ja det e väl alltid en bra krydda i sexlivet =)

• Qman

Ja då, alltid härligt med annat.

• KvinnaOMan

Jag tänkte om det är ovanligt att ononera helt framför sin partner, kanske pga pinsamhetsfaktorn....

• kenny79

har hört att många killar har problem med detta ! iaf om hon leker med en dildo !!

kan vara pga svartsjuka eller något !! har inte förstått detta riktigt !!

sen tror jag att jag inte hade klarat av å sitta å titta allt förlänge !! vill ju fram å hjälpa henne istället :P
    men enligt en tjej jag snackar mycket med e jag lite konstig där !! för jag slickar hellre än blir avsugen !!

men men alla e ju olika som tur e

• Anonym

jag tittar gärna på men jag tycker det är lite pinsamt att göra det själv..

• JohanC

Vi brukar också ligga brevid varandra och onanera,de gör vi om vi inte orkar ha sex och de går ju fortare att kommma också.perfekt att göra precis innan man somnar.

• Anonym

Har bett min kille göra det när jag är med, mest för att se hur han gör så jag kanske kan få lite tips (han är rätt dålig på att säga hur han vill ha det).

• Anonym (VäntMan)

Det är ju bland det mest upphetsande som finns! Ääääälskar att se min kvinna smeka sig själv, med eller utan leksak. Att hon tycker det är lite spännande att se mig oxå gör ju sitt till...

• JohanC

Jag brukar ligga mellan min frus ben o kolla när hon onanerar,de är väldigt upphetsande tycker jag,ser hur blöt hon är o när hon för fingrar ut o in*L*

• Anonym

Önskar att se henne onanera, fantiserar om det ofta. Vill även att hon tar på mig lite oftare..

• Anonym (älskarinna)

Jag och min kille gör ibland så att han sätter på mig handbojor och håller fast mina händer där nere på mig själv och med andra handen runkar han. Så jag "får" inte röra honom utan bara mig själv.
    Så gör vi tills det går för oss.
    Ibland sitter han bredvid mig och jag suger honom precis när det går för honom.

• Anonym (Kåtman)

älskarinna, blir lite avundsjuk nu
    Tänk att få ha det så.

• majsunn
    JohanC skrev 2007-04-14 22:49:53 följande:
    Jag brukar ligga mellan min frus ben o kolla när hon onanerar,de är väldigt upphetsande tycker jag,ser hur blöt hon är o när hon för fingrar ut o in*L*
    Hva sier din fru om at du utleverer henne her?
  • Anonym

A shit hoppas hon e inte blyg av sig, johans fru haha

• Anonym (älskarinna)

(kåtman) Jag vet, vi har världens bästa sexliv alltså. Har aldrig haft det bättre än med honom.
    Vi är väldigt öppna om vad vi tycker om och pratar gärna om det.
    Ibland kollar vi på porrfilm på den bärbara som vi sätter på sängbordet.
    Båda är lika kåta och gillar allt möjligt i sängen.
    Önskar alla hade det som oss.

• Anonym (Tjejen)

Jag blir så jävla kåt av att se min kille runka.. Han brukar "sitta" över min bröstkorg å runka mej i ansiktet, så jag kommer åt ollonet liye med tungan samtidigt som jag pullar mej själv. Älskar det å så brukar han spruta ner mitt ansikte sen.. Mmmm

• Anonym

Vi har inget annat val, har alldeles för många mil emellan oss... Men det är helt okej på detta sätt också, så länge iaf.

Svar på tråden Onanera tillsammans!?