• vronk

Nån mer som har ont i hålfoten?

Någon som har nått tips hur man ska göra när det svider och gör ont i hålfoten, man vill liksom inte gå på foten.

• Svar på tråden Nån mer som har ont i hålfoten?
  • paddan83

ordna fotinlägg som gjuts efter dina fötter.. går att göra på tex löplabbet mm.

23 april får jag veta vilken typ av reumatism jag har
  • Disela

jag har också så! jag har ingen aning om varför.. Men sambon får ge fotmassage (inte direkt frivilligt...) Sen brukar jag ta fotbad och smörja in fötterna med en fotcreme från bodyshop som innehåller pepparmint, det svalkar skönt! Annars vet jag inte..

Väntar på Krypet
  • vronk

mm det där med kräm med pepparmint det har jag också använt det är jätteskönt.. Sen har jag haft stödstrumpor idag på jobbet, det hjälpte lite grann faktiskt

• AHöst

Ar det kramp? Det far jag. Normalt sa far jag det bara nar jag inte druckit tillrackligt. Men nu som gravid sa far jag lattare kramp bade i halfoten och vaden.

Om det ar sa sa ska extra kalcium kunna vara bra. Annars aven magnesium. Forutom sadnat som att dricka tillrackligt och halla igang cirkulationen.

• sofie3

Kommer ihåg att jag hade så när jag gick upp på morgonen.. i slutet på graviditeten. Hoppas det försvinner snart för ont det gjorde det verkligen. Lycka till med bebisen!

Svar på tråden Nån mer som har ont i hålfoten?