flagyl
om man får mens under behandlingen , vad händer då? Kan man använda flagyl under mens??
om man får mens under behandlingen , vad händer då? Kan man använda flagyl under mens??
kan man ha sex när man använder flagyl??
ska använda vagitorer som man stoppar upp i slidan vid läggdags i en veckas tid ..
det kan nog bli väldigt kladdigt....beroende på avd flagyl används mot så kan det vara klokt att avstå....
ja inte precis när man har stoppat in flagyl... trodde ni förstod vad jag menade...
jag förstod...men av vagitorer kan det vara kladigt ända tills morgonen....den löses ju upp....om flagyl e mot ex svamp eller infektion så kan det vara klokast att avstå från sex tills kuren är över...
flyttar upp
Vad är flagyl?
vagitorer som man stoppar upp...mot infektion....
har mens nu så väntar tills mensen är slut först
Det behöver inte vara vagitorer. Jag fick Flagyl att svälja när jag hade en bakterierubbning i vagina vilket inte hade så roliga effekter...
Vad jag fick veta var mycket viktigt när jag åt flagyl var att INTE dricka alkohol eftersom Flagyl ger samma effekt som antabus och det vill man nog slippa. Vet dock inte som samma gäller när det tad som vagitorier
/i
Flagyl är antibiotika.
med kondom går det bra