• bjojne

Svensexa - Tips tack!

Ska ha svensexa åt en vän, vi har inga idéer.
    HJÄLP!!!

(Vi ska ha roligt alla, och det ska inte vara för förnedrande för killen som skall gifta sig.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-14 16:48:45:
    Ska nämnas att vi bor i skåne.

• Svar på tråden Svensexa - Tips tack!
  • Laire

Om den är för förnedrande eller inte kan diskuteras, men jag tyckte den var rolig!

Man skaffar en overall i papp (sådan papp som pappersdukar är av) och gör cirklar (10-20 cm) över hela kroppen med nummer i. Personen som ska bära den ska enbart ha kalsonger under, för lite extra spex (om personen gillar det) kan det vara av tangatyp.

Skriv av alla nummer på ett A4, klipp ut och vik ihop så de blir lotter. Köp lite godis (typ 3 för 10, godis), erbjud damerna på stan att köpa en lott, då får de en godis samt klippa bort cirkeln vars nummer man fått på lotten.

Jag fick tyvärr inte någon av skinklotterna!

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • Lilly80

Vad har han för intresse?, det finns ju femkamp, då är ju alla delaktiga med, bowling, Go-kart,paintball , köra 4 hjuling,klätterväg. Det finns ju massa skoj som man kan testa på , beror ju helt på hur ni vill har svensexan!

• TeeLo

tycker ni kan ge honom en balettlektion av mig! ;D

• bjojne

Tack för alla tips.

TeeLo:
    det hade varit kul! Lite långt att åka bara.

• Johanninen

När min mamma och pappa skulle gifta sig drog vi ihop ett gäng folk och åkte till Grönan. Vi satte poäng på alla olika åkattraktioner, och sen var det tjejerna mot killarna i en vildsint poängjakt. Förlorarna fick bjuda vinnarna på mat, och vi hade jättekul.

Just ja... till saken hör också att vi kidnappade mina föräldrar, (vi bor ca 10 mil från stockholm), satte dem i varsin bil, och åkte åt varsitt håll, utan att säga vart vi skulle... Grabbarna gjorde pappas resa lite svettigare, då de började hitta på vilda historier om vart han skulle nånstans... De sa att det började på B och slutade på A, och att det fanns vingar där... Stackars flygrädda pappa var på väg ur bilen vid ett rödlyse där skyltarna pekade mot Bromma flygplats.

Jätteroligt blev det i alla fall, och inte det minsta förnedrande.

• bjojne

Tack för alla tipsen!

Det blev paintboll efter mycket velande.
    Vi alla ska hyra skyddskläder och ha dubbelt så mycket amuniton som ofret.
    Ofret kommer även att få spela i några fula bättre beg ljusa kläder, som han även kommer att få ha på sig under hela kvällen.
    Sedan blir det grillning för oss andra medans ofret får en korv med ärtsoppa som han får tillaga själv. Sedan utgång!

Svar på tråden Svensexa - Tips tack!