Jasså, dags igen för ny tråd ser jag. Kul! Undarar vad de kommande tre månaderna har att erbjuda
Chefen kommer troligen va tjänstledig i sommar och gissa vem hon frågade om ho kunde jobba heltid hela sommaren? Ja, lilla Murrmys så klart. Givetvis tackade jag ja. Trist att inte va ledig nåt men å andra sidan, bättre jobb finns inte på sommaren! Vara ute och rida, bada med hästarna, kika till dem ute på betet, rida till affären och köpa glass, åka ut till hingsbetet och äta lunch i gräset, vara i stallet och skura när regnet öser ner, rensa upp i allt damm så de blir frisk luft i alla förråd, mysa med unghästarna på deras bete...ja kort sagt: De är härligt att jobba i stall på somrarna! Dessutom slipper man allt mockande och grejande med mat, de har de liksom skött själva i hagen
Nåja nog om det. Imorn ska vi kolla på lghten, hoppas bara vi som är intresserade och att vi får den. Isåfall är de flytt 1a juli, en söndag så de passar utmärkt. Skjutsa grejer fre-lör till min pappa som bor 2 km från nya lghten, städa ur vår lägenhet och sen flytta in alla grejer på söndagen. Vi klarade att flytta på en dag sist och då var de nyårsafton och en halvmeter snö och 10 grader kallt. Detta blir en baggis
OM de nu blir...*hoppas, hoppas, hoppas*
Ja just de, min kära makes ex (sonens mamma) vet ni alla om att hon är helt ****** i huvudet, berättat om förut. Vet ni vad hon gjort nu!? Sagt ifrån dagisplatsen "Ja, jag har ju han aldrig där..." Men PUCKO!!! Vi har honom där varje vecka!!!! Åh, men som tur var hann maken få tag i rektorn så vi fick ta över platsen innan han hann ge den till nån annan...Så nu känns de som att de inte gör nåt att vi flyttar och tar sonnen med osss (vilket betyder byta dagis) eftersom hon gör på det viset. Har inte sagt nåt till henne, de gör vi först när vi vet om vi ska flytta...Isåfall är de ju bara 2½ månad kvar, de är inte mkt. Man har ju en del å pula med när man ska flytta (har jag märkt efter att ha flyttat 6 gånger de senaste 6 åren) Detta blir den 7e isf...Men de är skönt, slänga massa skit och börja om på nytt med ny miljö och så.
Nä, nu ska jag njuta av solen och sen fixa mat till kvällen och sen ska jag åka med min käraste när han ska köra buss till Mora. Vad gör man inte för att få lite tid tillsammans?
Ont om den varan nuförtiden
Ja, längsta inlägget på denna tråden kan man ju se att det vart!
Sorry girls!