• Ancy

    Vad tycker du om Madonna?

    Såg just Madonnas "The confessions tour" på tv och tycker att det var en GRYMT bra konsert och show!! Måste vara det bästa hon gjort....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Madonna?
  • TrailerTrash

    Gillar Madonna skarpt..Hon är så snygg,hade jag varit lebba så hade hon varit min

  • emmye

    Hon är väldigt bra!


    ~*~Varje människas liv är som en saga som skrivs medan man lever~*~
  • whitetiger

    tycker hon har gjort bra musik på sin tid ...
    men hennes sista stunts att importera/köpa eehhh "ungar"
    har sabbat hennes rykte en anning

  • Ancy

    jag har aldrig upplevt att hon försöker imponera på någon..tvärtom - hon har alltid kört sitt eget race samtidigt som hon förnyat sin musik så att den hänger med i tiden. Mycket roligare, tycker jag, än band/artister som låter likadant skiva efter skiva efter skiva...

  • Ancy
    whitetiger skrev 2007-04-15 01:01:45 följande:
    tycker hon har gjort bra musik på sin tid ... men hennes sista stunts att importera/köpa eehhh "ungar" har sabbat hennes rykte en anning
    ahh, sorry, läste fel Generad..nu fattar jag vad du menar
  • smurfis75

    Jag  Madonna och kan rekommendera DVD:n med konserten, de visade inte hela på SVT.
    Sen är alla hennes turneer grymma, allt från Like A virgin till The confessions Tour. Personlig favorit är dock The Blond Ambititon Tour som jag såg live i Göteborg 1990


    Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • miss maple

    Hon har gjort en del bra och en del mindre bra saker.

  • Mamsen 25

    hon var min stora idol när jag var yngre..då var hennes musik bra..men idag...nä,inte köpt en skiva..

  • Smaskros

    Hon har gjort en del bra och en del mindre bra saker...

    Hon var min STORA idol när jag var yngre, tycker fortfarande om henne men all hennes är inte lika bra som tidigare tycker jag. Oskyldig

Svar på tråden Vad tycker du om Madonna?