• Anonym (fantasier)

Vad har ni för fantasier?

Jag har alltid velat pröva en trekant, antingen med 1 kille och 1 tjej eller 2 killar. Eller tom 2 tjejer.

Gillar all typ av sex, en stor dröm är att ha 2 killar i mig samtidigt. 

Men är gift och har barn så inte troligt att något av det blir av. Min man och jag har underbart sexliv och liv i stora hela. Vill inte ävertyra det men att bjuda in någon mer i sängkammaren.

Men man kan alltid fantisera....

• Svar på tråden Vad har ni för fantasier?
  • Anonym (fantasier)

bara jag????

• Anonym (Jag me)

Fast jag har lite mer BDSM fantasier hatar ömt sex ska vara hårt!

• kenny79

har många fantasier !!

men dem som inte e testade kommer förbli fantasier !
    för dem e bättre där :P

men klart som kille vill man ha sex med massa töser som njuter av varandra med !

• Anonym (3kant)

Att jag, sambon och hans killkompis ska ha trekant. Blir kåt bara jag tänker på det.

• Anonym (fantasier)

buffar

• Anonym

Klart man måste få fantisera..skulle mer än gärna testa trekant!!Är tjej själv..så gärna med 1 tjej o 1 kille eller 2 tjejer....hmm...

• Anonym ((bocken))

2 tjejer som tar hand om mig cfnm.

• Erasmus

Hmmm..en nåååtii sjuksköterska kanske?

Frid/E.

• Anonym (naughty man)

Min främsta fanatasi/önskan är att förföra en nunna, ung eller medelålders.

I en annan fantasi vill jag bli förhörd av en mogen nunna och sen bli hårt bestraffad en henne med piska eller spö för mina missgärningar.

• Anonym (tjej23)

Hm... många. Den som har kretsat i mina tankar på sistone är att tillsammans med min pojkvän ragga upp en tjej. Det är inte ens trekanten i sig som jag fokuserar på. Utan att han och jag är ett team under "jakten" och vet vad vi vill ha, medan hon skulle vara förvirrad och först tro att vi stötte på henne var för sig och efter hand så förstår hon... mmm. Aldrig gjort något sådant i verkligheten, men inte omöjligt att prova någon gång.

Jag har dessutom gott om fantasier (och erfarenheter) mot bdsm-hållet. Jag tycker om pet play, och skulle älska att vara en "utställningshund" någon gång.

• Anonym (Många)

Jag drömmer och fantiserar om att jag kommer till en klubb där alla har sex med alla. Kvinnor, män, gamla, unga ... huller om buller. Det bottnar väl egentligen från början att jag verkligen skulle vilja ha sex med en annan tjej men inte tordats.

• Anonym

Oj oj har så myckey fantasier och inser att dom kommer inte att hända med min fru som säger nej till allt. Får lösa det själv.

• Anonym
    Anonym (Många) skrev 2012-10-25 13:19:34 följande:

Jag drömmer och fantiserar om att jag kommer till en klubb där alla har sex med alla. Kvinnor, män, gamla, unga ... huller om buller. Det bottnar väl egentligen från början att jag verkligen skulle vilja ha sex med en annan tjej men inte tordats.

Så du kan smyg slicka : )
  • Anonym (Många)
    Anonym skrev 2012-10-25 13:34:23 följande:

Så du kan smyg slicka : )

Nu vet jag inte om jag tänkte just i smyg ... Men både slicka och bli slickad av en kvinna.
    Suga av en man samtidigt och ta emot en annan man samtidigt ... alltså bli stimulerad på alla plan. Det är min våta dröm. Tyvärr tror jag min man skulle svimma om jag nämnde det. Och svimningen  skulle nog inte b ero på glädje  
  • Matte72

Det jag fantiserar mest om är trekant, fyrkant, gruppsex mm 

• Anonym

Fantiserar om min tjej som hotwife, dvs att hon ligger med andra män. Helst ska hon dokumentera detta och visa mig senare. Endera att hon filmar med mobilen eller att hon kommer hem med hans sperma i henne så jag får känna själv med fingrar eller tunga att hon varit med en annan nyss.

Alternativt att jag får se på när en eller flera män knullar henne tills hon är alldeles slut. Hon ger tillgång för männen både analt, vaginalt och oralt som hon aldrig gjort för mig någon gång.

Svar på tråden Vad har ni för fantasier?