• Peak

Nån som vet om man kan sälja ungdomsböcker typ Kitty och tvillingarn?

Jag har ca 200 böcker, Kitty, Tvillingarna, Lotta, Tina, böcker från tl-klubben och andra ungdomsböcker, nån som vet om det finns en marknad för detta?
    Typ Kitty-fantaster som letar böcker

Är dessa böcker totalt ute bland ungdomar (barn) idag?
    Tycker det är synd att kasta så många böcker!

Har haft en tidningsannons, men inget napp. Är det bara tradera och blocket i så fall?

• Svar på tråden Nån som vet om man kan sälja ungdomsböcker typ Kitty och tvillingarn?
  • RonjaRovardotter

På tradera får du ut mest av dina böcker.

• Bijouu

släng ut dem på tradera så får du säkert napp, kitty är ju en klassiker men Tvillingarna känns helt passé

• Peak

jag kollade på tradera, de ligger ute en och en och inte många har bud, vilket jobb för säljaren...
    Usch verkar jobbigt!

Tvillingarna var ju jättebra, jag älskade dem när jag gick på mellanstadiet typ...

• Stranden

lämna in böckerna till myrona eller brödet och fiskarna,det har jag gjort.

• Peak

ja jag får göra det! Eller kanske nån barnavdelning på sjukhuset eller så...

• RonjaRovardotter

Jag vet att Wahlströms böckerna är klassiker, och en del betalar ganska mycket pengar för vissa böcker, dock inte alla. Prova att lägga ut böckerna på Tradera, det du inte säljer kan du alltid skicka vidare sen.
    Det är främst samlare som betalar ganska bra för böckerna. Jag vet att sista Lotta boken, den om hennes dotter går för runt 300 kr, jag har själv sålt en Vitnos bok för runt 500 kr.

• Themis

Lottaböckerna får du gärna sälja till mig-tänkte samla på dom!

Svar på tråden Nån som vet om man kan sälja ungdomsböcker typ Kitty och tvillingarn?