• aniss

Barnkläder i Malmö

Ska, om drygt en vecka, åka söder ut. Får en eftermiddag i Malmö och vill gärna ha tips på klädbutiker med barnkläder, gärna unisex och roliga danska/svenska märken. Är inte heller oäven för tips om butiker med hästutrustning.

Aniss med brännande plånbok.

• Svar på tråden Barnkläder i Malmö
  • TjorveniSkåne

Fågel blå (eller vad den kan heta?) har varierat sortiment, ej billigt. Har lite svårt att förklara var den ligger, nära hansakompaniet och growinlife, typ.

• prinsungen

Harmoni barn. butik blå. ajabaja.

Älskar dig Edwin
  • Snusadus

vid davidhalls torg finns flera barnklädesbutiker.. ajabaja o lollopar bland annat..

• karmasus

Lollopard (Davidhalls torg) säljer ut hela sin kollektion nu! 50 kr per plagg! Så är du i krokarna spana in butiken =)

de säljer ut allt för att få plats med ny kollektion så även om rean är slut så hittar du massor med nytt!

• bebben Elias mamma

Busiga björnar på andra våningen på Triangelns köpcentrum (brevid kappahl) har fina kläder och bra priser, bl.a. märket Me Too.

Harmoni barn ligger mitt på gågatan nära Kanalen mot triangeln. De har danska märken som Molo, Katvig.

Fågel blå ligger på Baltzargatan som är nära Hansa Companiet.

På Carli finns en som heter eventyr som har fina klänningar bl.a.

O på gågatan på väg till stortorget finns Zara som har fina kläder, finast till tjejer.

• Snusadus

och formgruppen vid lilla torg som säjer sockiplast!! märket alltså

• aniss

Tack för alla tips! Nu ser jag än mer fram mot resan! Jag har tagit till mej alla förslag och kommer att ha fullt upp i flera timmar...

• Snusadus

ang inlägg nr 9...
    du måste ju ändå ta en glass på det italienska fiket nere i västra hamnen, så då kan du ju passa på att ta den barnbutiken också även om den ligger lite utanför centrum
    om du behövde en ursäkt till varför du ska ända ner i v. hamnen

eller så tar du en kaffe och panna cotta på Twisted torso, restaurangen bredvid Turning torso....
    www.torsotwisted.com/

• karmasus

Fick ett trevligt tips idag:

Ajabajas gamla butik på Davidshallstorg har en utförsäljning tors 26, fre 27 & lör 28 april!

• Pappa1975

Kan starkt rekommendera AjaBaja

Svar på tråden Barnkläder i Malmö