• skorpion78

Kalas på Busfabriken..Vad tycker ni?

Jag har en son som blir snart 8år(14/6) som vill har sitt kalas på Busfabriken. Och de e ett inomhus lekland i djungelmiljö. där barnen kan hoppa,leka,busa m.m
    Där finns klätterställningar,hängbroar m.m
    Och han måste bjuda minst 8st kompisar o de kostar 128:-/barn.
    Nu undrar jag vad ni tycker? ska jag betala för hela kalaset eller ska jag be barnen lägga nåt? vet att de e ju min sons kalas o jag som mamma ska stå för de. De e ju självklart egentligen. Frågan e ju fri...

• Svar på tråden Kalas på Busfabriken..Vad tycker ni?
  • Taurus 73

Jag skulle inte ta betalt av gästerna.

• nelly 1

skulle nog säga som så att ska han ha kalas där så blir kalaset en del av hans födelsedagspresent från oss

• moniq1

skulle inte ta betalt av gästerna.

• linda2007

det är vi som äger busfabriken kul att ni överväger att ha kalas där .. hoppas din son får en fin födelsedag

• skorpion78

Hej linda2007!
    du kan väl berätta lite om busfabrikens kalas..vad tycker du om min fråga?

• killotjejmamma

Hej
    Jag skulle inte ta betalt av gästerna det känns lite konstigt att göra så. Min son som fyller 6 år ska ha sitt kalas där ihop med en anna kompis det blir totalt 18 barn men då delar vi på 2, det är smart tycker jag och så är det ju så himla många kalas hela tiden så man hinner knappt med alla.

Finns det inte möjlighet att dela med en kompis?

• Dessisis

min älsta hade kalas på busfabriken i höstas o nu ska mellersta ha där om en månad o jag tycker det är kanonbra,, tycker inte det är så farligt dyrt det är ju med mat, glass o godis, o lek i mängder,, man kommer nog upp i dom summerna iallafall om man har ett kalas hemma,,
    Det är ju väldigt poppis o de sover gott sen,,,, bra grej det där ,,att man inte kom på det själv

• Mamma till 2 guldklimpar

Måste fråga vart busfabriken ligger?? låter hel skoj ju..

• skorpion78

Till Dessisis: hur många barn hade din mellersta på kalaset? o vad fick du betala för dom barnen?

• Dessisis

hon ska bjuda 8 st så de blir 10 inkl.sin syster,,, o det kostar samma 128 kr/unge

Svar på tråden Kalas på Busfabriken..Vad tycker ni?