• Totoolah

nåt kul till tjejmiddagen?

Hej alla!
    Tänkte göra nåt kul för mina tjejkompisar på tjejmiddagen. Förra gången körde vi paketleken. Vill gärna ha nåt liknande, alltså nån lek eller ett enkelt pyssel som inte kräver utrymme utan som man kan fixa med vid köksbordet eller i soffan. Nåt förslag nån?

• Svar på tråden nåt kul till tjejmiddagen?
  • seSSa

hjälper till att puffa av intresse

• MammaMu76

Kareoke är en klar partyhöjare, men det räknas kanske inte som stillsamt pyssel

Mamma till världens goaste Erik
  • Katta86

LAppleken är också otroligt kul men det är heller inget man gör när man sitter ner, men mycket skratt blir det och inte kostar det något heller!

♥Jag ska få en son den 24 augusti!! V. 25!!♥
  • Katta86

Lapp leken förbereder du genom att skriva en mängd olika lappar med EN kroppsdel på varje, tex. knä, rumpa, fot, mage mm. sedan delar ni in er i lag.
    Två och två drar man sedan två lappar åt gången, får de då knä och rumpa ska de sätta lappen imellan de två kroppsdelarnaoch hålla fast där. Sedan drar de nästa lappar, och så fortsätter det tills de tappar en lapp då är det slut. Du får ett poäng för varje lapp.

Det är lite svårt att förklara skriftligt men jag lovar att det är skit kul och att du får stå i de mest konstiga ställninar!

♥Jag ska få en son den 24 augusti!! V. 25!!♥
Svar på tråden nåt kul till tjejmiddagen?