• FH Mamma

Trosor av godis?

I framtiden när jag ska gifta mig (om jag ska) så funderar jag på att sy trosor iaf med godis på.
    Tror ni detta funkar?

Man gör trosor i tyg och i sidorna sätter man tex tunn resår med godis på och sen "broderar" man godis på resten.. kanske skriver något gulligt tex. Tror ni det går?

vet dock inte vilket godis som är bäst om man ska satsa på att köpa godishalsband och ta sönder eller om man ska köpa typ kolabönor eller något liknande.. smältande godis dock mindre bra gissar jag.
    Kanske några askar zoogodis?

såg detta www.coolstuff.se/p460/Godisunderklader.html
    däremot gillade jag inte riktigt att det var stringtrosor..

• Svar på tråden Trosor av godis?
  • Polysperma
    http://www.kakburken.se/ finns ju ätbart klister så varför sy när du kan klistra
    *ser framför mej hur du tappar godis utmed gången i kyrkan*
    *Jag och endast jag ansvarar för det jag skriver, mao mitt eget fel om jag får varningar*
  • Wind Up Toy

*fniss* vilken härlig ide... men som du själv sa ta inget som smälter... fast.. *klia huvet* det mesta klibbar nog om det blir... hmm.. varmt...

• FH Mamma

jag tror fiskelina är att föredra framför ätbart klister..

• LeWi

Oavsett vad du hittar på så skulle jag förslå att du lite snabbt smiter in på toa och byter till dessa godistrosor efter vigsel och fest...

Så du slipper lämna godis i altargången och få underliga röda fläckar på klänningen av upphettade och fuktiga zooapor

• Grannen

Antar att det är till bröllopsnatten?

Zoo låter ju bra och sådanadär stänger som är som häxvrål och rabarberstång fast små. Du får reka i lösgodishyllan på lämpliga ej smältande godisar!

• FH Mamma

Lewi det är borgligt och hemligt.. så ingen släkt, vänner etc sen tänkte jag nog byta om inför bröllopsnatten

• FH Mamma

mumlin kanske ska fråga någon anställd som kan peka ut icke smältande godisar..

• Grannen

De lär nog tappa hakan om du beskrier vad du ska ha godiset till! Hehe!

• Fling
    http://www.teknikmagasinet.se/

Under rubriken Vuxenleksaker finns det Trosor av godis, samt en bikini/bh.

Kika på den, sånna godisar finns ju som halsband och armband som små barn bruka äta.. dom e faktiskt rätt god =)
  • Fling

Gå först in på Leksaker/hobby - Vuxenleksaker, där finns de snygga trosorna och BH

Skulle själv vilja ha dom Haha

• FH Mamma

fling
    det är precis samma underkläder som i min länk. men godis som string inte så trevligt tycker jag

• Fling

Hehe, ja de var ju samma trosa

Måste ha missa det helt.. har inte märkt att det va string, inte så fräscht att äta upp godisarna där bak Förvånad *snusk*

Svar på tråden Trosor av godis?