• Splach

Hjälp, har låst min telefon men kan inte låsa up den, vet inte hur man gör!...

har en panasonic bärbar hemtelefon, och har råkat låsa den, dvs så fort jag ska ringa börjar den pipa när jag trycker på en siffra och sedan kan jag inte trycka på någon mer siffra..
    Satt och trök lite på den, då jag tydligen råkade låsa den
    Någon som vet hur jag ska kunna låsa up den?

I diplayen står det ..B..   Om det nu har någon betydelse..
    Ni kunniga hjälp med!

• Svar på tråden Hjälp, har låst min telefon men kan inte låsa up den, vet inte hur man gör!...
  • Wind Up Toy

tangentlåst den?

kolla på telefonen om det finns någon tangent/knapp med en nyckel å håll in den.. annars... hmmm vänta ska se om jag hittar nåt

• Pikku Enkeli

Vad heter modellen? Hittar du ingen instruktionsbok?

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Splach

har ingen instruktionsbok, har nog slängt den!...

Nee inte tangentlåst den, för jag kan fortfarandes göra vad jag vill med den, och folk kan ringa hit men jag kan inte ringa ut, dvs så fort jag trycker på grön lur och sedan slår en siffra börjar den tjuta och jag kan inte skriva någon mer siffra..

• Wind Up Toy

nu vet jag itne vad du har för modell men testa detta

Samtalsspärr på/av (?OFF?)*1
    − Skriv handenhetens PIN-kod (standard:
    ?0000?).*2
    − Välj önskad inställning. i {>}

• Fia Lundbom

Men - är det inte tangentlås då - du kan inte trycka på siffrorna utan att den piper ?

Jag har en sån telefon, och jag låste den också av misstag en gång - nu kommer jag inte ihåg vilken knapp det är - men prova att tryck in knapparna en efter en - och håll in dem en stund.

Jag har kvar instruktionsboken någonstans hemma - kan kolla när jag kommer hem.

• Wind Up Toy

men va konstigt jag skrev!

gå in på samtals inställningar där ska samtals spärr finnas fattade det som att man ska slå in pinkoden man har (har du inte valt nån e det 0000 sen välja off?

• ixus

Ska man inte trycka in # lite längre?

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • ixus

Äsch, sorry Du hade ju inte bara tangentlåst den..

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
Svar på tråden Hjälp, har låst min telefon men kan inte låsa up den, vet inte hur man gör!...