Chattsex
Jag har bara en liten undran om vad folk tycker i allmänhet om detta chattande på nätet.
Jag var tillsammans med en kille som jag träffade på nätet för 2 år sedan.
Dock inte på samma hemort utan en bra bit mellan våra hemorter.
Efter ca 1 år tillsammans så kom jag på honom med att sexchatta med en av mina vänner, men hon visste vem det var efter ett tag och "varnade" mig för honom. Dom hade då chattat från och till ett tag.
Jag blev naturligtvis rasande men förlät honom. (Han hade ju inte varit fysisk otrogen)
Jag har ckså frågat ett antal vänner, både killar och tjejer om var gränsen går vid otrohet. Fysiskt eller Psykiskt...?
Tjejer tcker psykiskt och män tycker psykiskt.
Vad tycker NI???
Jag tog honom åter på bar gärning för någon månad sen, han erkände först inte men jag vidhöll vad jag visste. Det var samma tjej igen men nu hade han ett annat "nick" så det gick ett tag innan hon kom till mig och sa till mig att han verkar bekant. Jag fick e-postadressen till honom och döm om min förvåning när jag såg att det var min kille. Fy f*n vad jag blev arg. Och min vän blev lika arg hon. Han "blåste" ju henne än en gång. Förmodligen ovetande om att det var samma tjej bägge gångerna.
Har nu inte träffat honom på ett bra tag och vet inte vad/hur jag ska göra.
Är riktigt besviken och ledsen för han är/var min stora kärlek. men ska jag leva i detta förhållande och kunna förlåta än en gång.
Just nu känns det så väldigt fel att förlåta honom. Vet inte hur jag skall göra?
Visst är det i princip detsamma som en alkis eller en narkoman?