• S80

3 mf/ma

Efter 3 mf/ma så har vi gjort en utredning där det inte hittades något fel på mig eller min sambo. Har själv börjat fundera på om fostret aldrig börjat leva i mig. Första gången började jag blöda i v 8 och vid vul så var det dött,troligtvis några v innan. Vid andra ma så var jag på vul i v 9 och då hade det varit dött i ca 3 v, och tredje gången var det dött redan i v 5-6. Undrar ju om fostrena aldrig levt.. Och om det skulle va så, borde dom inte hittat nåt fel om det nästan är lika varje gång.

• Svar på tråden 3 mf/ma
  • S80

någon som upplevt nåt liknande??

• S80

tcak . det känns skönt att höra att det kan gå bra även efter 3 mf. gjorde du nån utredning?

• Finessan

Som Kängu skriver är du välkommen in i tråden ovan. Jag har också 3 mf och har just påbörjat min utredning. I tråden finns fler som blivit gravida efter upprepade missfall.

• Kängu

Hej igen,
    Jag fick en "vanlig" missfalls-utredning, de hittade inget förtutom några autoantikroppar (TPO), men det var inget man kunde göra nåt åt och inte säkert om det påverkade.

Gick till en dansk läkare som menade att mina autoimmuna sjukdomar visar att mitt immunsystem inte fungerar som det ska och att embryona stöts bort pga det. Jag fick prednisolone av honom. cortison alltså. Tog det månaden pojken blev till. Men jag vet ju inte om det var det som hjälpte eller om det var slumpen....

Svar på tråden 3 mf/ma