Benen upp efter samlag?
Tror ni att det ökar chansen att bli gravid genom att ha benen upp i luften efter sex?
Tror ni att det ökar chansen att bli gravid genom att ha benen upp i luften efter sex?
ja, det tror jag. Annars rinner det ju bara ut på en gång.
Jag tror att det funkar! Har gjort det när jag blivit gravid, vid båda tillfällena!
Nopp, det tror jag inte funkar och jag gjorde det aldrig själv... blev tillslut gravid ändå!
Nej det tror jag inte...det kommer ju så sjukt mycket spermier varje gång och det krävs EN och alla rinner inte ut. Så jag tror inte det gör varken till eller från faktiskt
Nej, jag tror jag definitivt inte.
Tror inte det spelar någon roll. Jag har inte gjort det och har ändå inte haft några problem med att bli gravid.
Jag brukar ligga kvar en stund med en kudde under rumpan. Vet inte om det är att ligga med benen i luften, men så gör jag i alla fall. Nån som har nåt tips på hur man annars kan göra?
Vet inte om det hjälper, men nu har vi försökt i 5 månader utan resultat så jag gör allt för att bli gravid.
Visserligen så gjorde jag inte så när jag blev gravid med våran son o han tog sig på bara 3 månader.
De spermier som SKA in åker in på någon sekund, resten är ju bara "skit" så de ska inte ens in där...
Hahah Den var bra icki. Tänk om man ligger där o blir gravid med en skitspermie för att man envisas om att ha benen upp i luften
vet inte om det spelar någon roll men när vi ville bli gravida så brukade jag ligga kvar en liten stund,bara för säkerhetsskull = )