Kan man hyra bröstpump på BB?
Jag skulle vilja ha en elektrisk bröstpump men är inte sugen på att köpa en.
Brukar det finnas at hyra på BB?
Jag skulle vilja ha en elektrisk bröstpump men är inte sugen på att köpa en.
Brukar det finnas at hyra på BB?
Jupp! De brukar de.
Jag hyrde en därifrån - funkade jättebra. Fast man var tvungen att hyra den i minst 10 dagar.
Ja det brukar gå bra och funkar jättebra, sedan fick vi behålla den del man hade mot bröstet - som även fungerade som handpump!
Vilka Stockholms-BB har detta?
Pris?
Hur lång tid tar det att pumpa ur ett bröst med den?
Låter den mycket?
Jag vet att karolinska solna har det kommer inte ihåg vad det kostade men det va inte jättebyrt.
man betalade några hundra för startpaketet och sen var det hyra per dygn för själva mackapären. kommer dock inte ihåg hur mycket. hade min i 3-4 veckor och det blev 500-600 allt som allt har jag för mig.
Vi hyrde på SÖS och det kostade ca 600 kr för 4-5 veckor.
alltså billigare o köpa en egen om man ska ha den en längre perjod?
Då måste jag fråga: Är dne här bröstpumpen som dem erbjuder så otroligt bra då? En Avent Isis kostar ju "bara" 495:- och en Medela Harmony 529:-...och dem får man ju behålla... Den elektriska Medela-pumpen kostar ju ca. 695:-
tyckte det lät dyrt men 600:- för några veckor.
Köp en egen pump om du planerar o ha den längre....Den hyrda pumpen kan bli en dyr historia...*vet*
plumpan: okej det är de ja trodde också då blir de en ny köp=)
Hyrde en på Huddinge BB i en vecka 10 dagar. Betalade runt 200 kronor har jag för mig. Men det var 2004
såg nu att dom har en vanlig hendlig enkel för 105kr på apoteket=) en sån sk aj aköpa o ha i nödfall=)
Alltså jag pratar om ELEKTRISKA pumpar.
Handpump har jag redan en och jag är nyfiken på de elektriska och skulle därför vilja hyra en för att testa om de ä mycket bättre.
Allt går fort : ja köp den tyckte den funkade jättebra har provat både med avancerad handpump, elektrisk och den där billiga från apoteket och det va nog den jag gillade bäst