• Anonym (undrar)

Vad tycker ni killar om??

Hur vill ni bli "förförda"...?
    Vad tycker ni om och vad föredrar ni?
    Speciell klädsel, värmas upp med lite småsnuskiga mess, rakt på sak..., vilken ställning föredrar du, hur tycker du att en tjej ska suga osv osv...

Är nyfiken om hur andra killar vill ha det och kanske kan få nåt nytt tips att testa på min

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om??
  • Grabbo

Romantiskt
    Pang på rödbetan
    Utomhus
    Sexiga undekläder
    Sexiga kläder
    Eggande sms
    Dominant
    Bastun

Bakifrån är en favorit... men den klarar man inte av att köra mer än några minuteer. Alternativet är att ta den direkt efter första perioden

• Anonym (flickvän)

kan bara säga vad jag vet att min älskling tycker om.
    han älskar när jag (som jag ofta gör) kommer närmre i soffan och börjar smeka honom, går ner och suger, låter honom fortsätta se sitt program medans han flämtar till då och då, sen givetvis låter jag honom avsluta i munnen.

Garanterat får jag en underbar natt som tack sen ; )

• Anonym (undrar)

Puff!
    Kom igen killar

• Anonym

Oh my, inlägg 3, är du min flickvän? :D

För det är precis så hon gör. helt utan urskiljning vad det är på tv:n.

Det kan faan vara aktuellt och hon gör det ändå, vilket gör mig superupphetsad....

• Anonym (flickvän)

haha, jag är någon annans flickvän, men vi verkar vara lika bra ; )
    ta hand om dig, eller rättare än sagt, fortsätt låta flickvännen ta hand om dig!

• Jazzyy

Samma som grabbo dvs
    Romantiskt
    Pang på rödbetan
    Utomhus
    Sexiga undekläder
    Sexiga kläder
    Eggande sms
    Dominant
    Bastun

• Anonym

Vill han precis så som nr 3 beskriver! Finns inget bättre!

• Anonym (undrar)

PUFF!!!!

• Taffer

Varför é inte min sambo lika rolig som ni andra killar

• Grabbo

Glömde säga att själva sugandet är ju ett ok komplement men jag tycker för egen del att det är lite överskattat... eller så har jag inte träffat rätt brutta.

Hur tjejen ska suga?

Inte så länge alltså

• Anonym (tjej)

Grabbo; du har nog inte träffat rätt tjej. Jag är fenomenal på det enligt olika källor . Hoppas du träffar någon som kan.

• Anonym (flickvän)

Grabbo, du har nog inte träffat rätt tjej än, pojkvännen säger att det är himmelriket att se sitt favvo lag spela fotboll på tv medans jag sitter på knä framför och leker upp hans stånd, suger och låter honom spruta i min mun, det finns inget bättre för mig heller :)
    sen går jag därifrån, fortsätter med mitt!

• Anonym (Man 78)

Det är just det, att bli förförd jag vill bli. Inte bara en snabb fråga i förbifarten, "ska vi ha sex?". Mer spontant tack! Gärna med sexiga underkläder, dessutom behöver kanske inte varje plagg tas av vid sex. Kan vara oerhört sexigt när bh och trosor är halvt om halvt kvar på kroppen under sex, t ex stringen dragna åt sidan och brösten urlyftna ur bh:n.

Tjejer som verkligen visar att de är kåta är upphetsande!

• Anonym ((fru))

Grabbo-du har som sagt troligtvis inte träffat rätt än. När jag sög av min man första gången sa han-Jag brukar inte tycka om det. Och nu kan han inte få nog

• Grabbo

Det kan nog vara en kombo... den där nere kanske inte är gjord för munnar.

Jag är ingen sexatlet med nya brudar hela tiden.... men inte heller någon gröngöling

Svar på tråden Vad tycker ni killar om??