• Millans hustru

ska ge bort en resa, men HUR?

Hej på er! Hustrun läser aldrig här (hon har inte tid för hon skriver uppsats, sluttampen på uttbildningen) så jag hoppas på att få era råd! Jag har bokat en två veckors resa, som överraskning o examenspresent, til henne o ja, till hela fmailjen. I vinter. Jag ska ge den till henne när skolan är klar o vill göra det på något roligt sätt. inte bara ett kort med "Här får du en resa". Har sparat i flera år för detta (i smyg, för vi har gemensam ekonomi så jag har fipplat undan lite då o då. ganska krångligt kan jag säga , när man har en gemensam budget att följa *skratt*
    Har ni någon kul idé om HUR jag kan överraska? Hur jag kan ge bort detta?
    Madde

• Svar på tråden ska ge bort en resa, men HUR?
  • marimba1

Hej!
    När min sambo fyllde 30 fick han en resa till Paris. Jag köpte en gammal bok om Paris och klistrade in lappar om resan i den. Kanske et kan vara något?
    Marimba

• Trollemamma

Jag fick en resa av mitt X som han fixat till på jättekul sätt när jag fyllde 27 (varken jämt eller extra speciellt).
    Han hade gjort ett brev där innehållet var utklipp med palmer, solar, vatten och siffror till datum, tider osv, som han knåpat till med lim ..
    När jag först öppnade fattade jag ingenting för det var helt oförberett, men när det gick upp för mig så blev jag otroligt glad och det var ju även en hel del pyssel i själva brevet :)

• Millans hustru

ja bra ideer! ska blanda dem lite! O gärna fler?

• marimba1

Hej , jag har en ide´till! Vi var på 30 års fest och han som fyllde år fick ett pussel. Du kan ju själv lämna ett foto som du gjort i datorn med lite olika motiv på och sen lämnar du det till en fotobutik so gör pussel.
    Det var jätteroligt för han fattade ingenting förrän sista biten var på plats!
    Prova det!
    Martina

Svar på tråden ska ge bort en resa, men HUR?